پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
انتشار محتوای مفید مجازی

انتشار محتوای مفید مجازی

انتشار محتوای مفید مجازی ساختن حساب کاربری توی توییتر کاری نداره، ولی حرف خوب زدن خیلی کار میبره!   انتشار محتوای مفید مجازی   این روز ها همه تقریبا در انواع شبکه های اجتماعی و پیام رسان حساب کاربری دارند. با معرفی شبکه های جدید هم همه مشتاقانه و به سرعت حساب جدیدی میسازند. اما مسئله فقط حساب داشتن و فعالیت نیست بلکه فعالیت درست و تولید محتوای مناسب نیز است. حرف خوب زدن به همین راحتی نیست! دانش میخواهد و مطالعه بسیار. نتیجه انتشار مطالب بدون داشتن آگاهی و اطلاعات کافی، میشود بسیاری از صفحات و حساب هایی که امروز میبینیم و شده اند به محل نشر شایعات و اخبار...

مدیریت رسانه

مدیریت رسانه

مدیریت رسانه به ما کمک می کند تا بهترین استفاده از رسانه ها را داشته باشیم و از عهده تربیت فرزندان خود به خوبی برآییم. مدیریت مصرف رسانه ما را از آسیب های فضای مجازی ایمن می کند. رسانه ها سهل الوصول ترین ابزار برای مدیریت افکار هستند. هر قشری، هر سن و سالی، هر جنسیتی متناسب با شرایط پیرامون و روحی و فردی خودش به یک سری از رسانه ها علاقه مند هستند. به عنوان مثال نوجوان هایی که درگیر بازی های رایانه ای هستند و پدر و مادر هایی که به علت مشغله های فراوان کمتر درگیر بازی ها هستند و یا...

حقیقت تلخ بازی های رایانه ای

حقیقت تلخ بازی های رایانه ای

حقیقت تلخ اینجاست که بعضی از بازی های رایانه ای امروز، عامل اصلی افسردگی و شکست آینده بچه های ماست! بازی های رایانه ای با اهداف مختلف و برای رده های سنی متفاوتی ساخته میشوند. دانستن رده بندی سنی بازی های ویدئویی و تناسب آن با روحیات فرزند اطلاعاتی است که پیش از تهیه بازی باید داشته باشید. تاثیر گرفتن از بازی ها اجتناب ناپذیر است و هر بازی ای به شکلی روی کودکان یا نوجوانان تاثیر میگذارد. نکته مهم اینجاست که برخی تاثیر مثبت و برخی نیز تاثیر منفی دارند.   حقیقت تلخ بازی های رایانه ای   همه بازی ها مضر و مخرب نیستند اما بیش از حد...

بازار شایعه

بازار شایعه

بازار شایعه و دروغ های مجازی در عصر رسانه بسیار داغ تر از قبل شده است و شایعه پراکنی حتی گاهی اوقات برای برخی افراد تبدیل به یک تفریح شده است. بازار شایعات در فضای رسانه خیلی داغ است. جریان های سیاسی مختلف، احزاب فکری مختلف و حتی جریان های منحرف دینی به شکل جدی روی این موضوع کار می شود و از هیچ دروغ و تهمتی هم ابایی ندارند. تنها چیزی که برایشان مهم است این است که افکار مردم را به هم بریزند. مردم نسبت به فلان اتفاق بدبین بشوند و یا خوش بین شوند. یک شایعه توسط یک نفر در فضای مجازی منتشر...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها