پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
کسب درآمد های مجازی

کسب درآمد های مجازی

کسب درآمد های مجازی هم حروم و حلال داره ... گاهی فقط یه دروغ خراب میکنه کارو ... مدت زیادی نیست که خیلی از کسب و کار های قدیمی به صفحات مجازی کوچ کرده اند و کسب و کار های جدیدی از دل همین دنیای دیجیتال و فضای مجازی بیرون آمده اند. بسیاری از افراد زندگی خود را رونق بخشیده اند و توانسته اند استفاده مفیدی از این بستر داشته باشند. فقرای بسیاری با ظهور این بستر از فقر نجات پیدا کردند. اما رسانه های اجتماعی در کنار فرصت های خوبی که ایجاد میکنند در صورت بی توجهی و غفلت، میتوانند زمینه ساز گمراهی و اشتباهات جبران...

اخلاص در فضای مجازی

اخلاص در رسانه های اجتماعی

اخلاص در رسانه های اجتماعی لازمه موفقیت در فعالیت های مجازی اعم از تجارت های اینترنتی و تبلیغ در فضای مجازی است و اخلاص در فضای مجازی باید صد در صدی باشد. خیلی از اوقات ممکن است فکر کنیم داریم به خاطر خداوند زندگی میکنیم. اما بیایید کلاهمان را قاضی کنیم! تک تک حرفها ، کارها ، شکلک ها و ایموجی هایی که استفاده میکنیم برای خداست؟ یا نه بخشی از آن برای دل خودمان است؟ چقدر از کارهایمان مطلقا برای خداست که اصلا منیتی در آن نیست؟     تبلیغ در فضای مجازی اخلاص و تقوای صددرصدی نیاز دارد. تربیت رسانه ای باید به گونه ای باشد که...

رابطه نوع نگاه و درک و فهم

رابطه نوع نگاه و درک و فهم

رابطه نوع نگاه و درک و فهم بر هیچ کسی پوشیده نیست. زاویه دید انسان ها است که مشخص می کند از یک اتفاق و یا پدیده موجود در اجتماع چه برداشتی دارند. اینکه ما به یک اتفاق اجتماعی به چه دیدی نگاه می کنیم مشخص می کند چه برداشتی از آن داشته باشیم و به دنبال آن برداشت چه واکنشی نشان دهیم. مثل زاویه دید های مختلف نسبت بیماری کروناویروس که این روز ها درگیر ان هستیم. شخصی با زاویه دید اقتصادی به دنبال کسب منافع اقتصادی از این شرایط است و شخصی با نگاه انسانی و الهی نجات جان انسان ها را در...

ممنوعیت رسانه ای در اتاق خواب والدین

ممنوعیت رسانه ای در اتاق خواب والدین

ممنوعیت رسانه ای در اتاق خواب والدین به دلایل زیادی ثابت شده است. ممنوعیت رسانه قبل از خواب و در اتاق خواب برای ایجاد امنیت روانی و اطلاعات خصوصی لازم است. استفاده از ابزارهای رسانه ای در شب و موقع استراحت به شکل کلی ممنوع است چه برای والدین و چه برای فرزندان. اما چرا برای والدین؟ والدین شب ها موقع استراحت باید زمانشان را برای طرف مقابل بگذارند. توجه به طرف مقابلشان. این فوق العاده مهم است که در جامعه ما کمرنگ شده است و ابزار های رسانه ای خلا بین پدر و مادر ایجاد کرده اند. و متاسفانه والدین فاصله گرفته اند و وقتی والدین...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها