پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
نیاز کاذب به فضای مجازی

نیاز کاذب به فضای مجازی

نیاز کاذب به فضای مجازی توسط رسانه ها و خود فضای مجازی ایجاد می شود که گاهی اوقات به اعتیاد به فضای مجازی می انجامد. ما خیلی وقت ها فکر می کنیم که جدا به این ابزار و فضا محتاجیم. بله این فضا در زمان و کارهای ما سهولت ایجاد کرده است ولی آیا واقعا محتاج این فضا هستیم یا توهم این احتیاج را داریم؟ واقعیت داستان این است که ما محتاج به آن نیستیم بلکه معتاد این فضا شده ایم. مدیریت نیاز در فضای مجازی می تواند از اعتیاد اینترنتی ما جلو گیری کند. نیاز کاذب به فضای مجازی اگر از فضای مجازی به درستی...

محتوای چند رسانه ای

محتوای چند رسانه ای

محتوای چند رسانه ای بهترین روش ارائه محتوا برای جذب حد اکثری مخاطب است. امروزه مطالب متنوع در صدر مطالب پربازدید قرار دارند و از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار هستند. ما نسل های مختلفی را در وب فارسی و وب انگلیسی تجربه کردیم به این معنا که در ابتدای وب شما یک صفحه ای را برای انتشار یک سری از محتواهایتان داشتید. کلا امکان ارائه نظرات و دیدگاه حتی برای مخاطبین نبود یعنی یک ارتباط کاملا یک سویه. مقداری جلوتر رفت و کامنت ها به سرویس دهی وبسایت ها اضافه شد با شبکه های اجتماعی پیشرفت بیشتری حاصل شد. فضای شبکه های پیامرسان رشد کردند و شبکه...

استارتاپ، چالش و راهکار ها

استارتاپ، چالش و راهکار ها

استارتاپ، چالش و راهکار ها مجموعه ای از ۹ کلیپ آموزشی کاربردی است که رمز موفقیت استارتاپ را برای شما توضیح می دهد و بهدلایل شکست استارتاپ ها می پردازد. بازار عرضه همانطور که در دنیای حقیقی برای فروش خدمت و یا محصول خود مکانی را در نظر میگیریم که دسترسی مخاطبین آن خدمت یا محصول به آن در بالاترین حد خود باشد، برای کسب و کاری های نو در فضای مجازی نیز باید به این نکته توجه کنیم که سرمایه گذاری خود را در کجا و برای کدام دسته از مخاطبین انجام میدهیم و بازار عرضه برای ما کجاست؟   برخی فکر میکنند صرف...

موج های رسانه ای افکار را می بلعند

موج های رسانه ای افکار را می بلعند !

موج های رسانه ای افکار را می بلعند و در طولانی مدت آسیب های رسانه ای سنگینی بر جامعه متحمل می کنند. تنها راه مقابله با این موج ها بالا بردن سواد رسانه ای و مدیریت مصرف رسانه است. تمامی کسانی که سبک زندگی سالم خود را در فضای مجازی محافظت کرده اند و رسانه ها را ترک نکرده اند کاربرانی هستند که قوانین رسانه ای، رژیم مصرف رسانه و موج های رسانه ای را خوب می شاختند و هنگام مواجهه با خطرات رسانه ای، بهترین و هوشمندانه ترین واکنش ها را نشان داده اند. موج های رسانه ای افکار را می بلعند! افکاری که همه...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها