پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
خود یک رسانه باشیم

خود یک رسانه باشیم

خود یک رسانه باشیم و با استفاده هوشمندانه و حرفه ای از ساده ترین ابزارهای رسانه ای و حتی بازنشر مطالب صحیح رسانه باشیم. همیشه ما فکر می کنیم که اتفاقات رسانه ای الزاما ابزارهای خاص می خواهد، الزاما تکنولوژی های پیشرفته، دستگاه های مدرن، نرم افزارهای جدید باید در اختیار من باشد تا بتوانم یک محتوای رسانه ای ایجاد کنم ولی واقعیت قصه این است که دیگر اینطور نیست. شما امروز با یک گوشی هوشمند ساده، خودتان یک رسانه هستید. شاید این جمله را زیاد شنیده اید. ما می توانیم خود یک رسانه باشیم زیرا یک زمانی عموم مخاطبین به دنبال یک محتوای شرکتی خاص و...

چهاردیواری مجازی

چهاردیواری مجازی

چهاردیواری مجازی با هزار مش گوش دار! خیلی راحت در شبکه های اجتماعی هر حرفی را که بخواهیم میزنیم. هر تصویری که بخواهیم به اشتراک میگذاریم. از مسائل خصوصی خود صحبت میکنیم و به راحتی به هر کسی اعتماد میکنیم. غافل از اینکه از زمین تا آسمان فرق است بین دنیای مجازی و واقعی و چهار دیواری امن منزل. در رسانه ها حریم خصوصی دیگر معنای خود را به شکلی که میشناسیم ندارد. داده ها ما به راحتی میتواند در اختیار افراد مختلف قرار بگیرد. حساب های کاربری ناامن و جلعی بسیاری وجود دارند که تنها به قصد سو استفاده از افراد در این شبکه ها حضور...

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از چه سالی و با چه اهدافی تاسیس شد؟ بنیاد ملی بازی های رایانه ای چه وظایفی دارد و اعضای اصلی آن چه کسانی هستند؟ اهمیت بازی های ویدئویی و رایانه‌ ای به علت فرهنگ سازی، رشد و تکوین شخصیت فرهنگی و علمی و ایفای نقش های آموزشی و همچنین به علت پر کردن بخشی از اوقات فراغت گروه های سنی مختلف جامعه بسیار مهم هستند و از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند. با توجه به اهمیتی که بازی‌های رایانه‌ای دارند، توجه زیاد به برنامه‌ریزی برای تولید محصولات فرهنگی جدید ازجمله بازی‌های رایانه‌ای مناسب و اهتمام ویژه به امر نخبگان...

تعامل با مخاطب رمز موفقیت

تعامل با مخاطب رمز موفقیت

تعامل با مخاطب رمز موفقیت اگر میخواهید پروژه های فرهنگی و مذهبی که در رسانه های تعاملی انجام میدهید، چه سایت باشد چه یک صفحه شبکه اجتماعی ، نهایت بهره وری را داشته باشند، باید مخاطبان خود را درگیر کنید و اصل تعامل با مخاطب رمز موفقیت را فراموش نکنید. مخاطب های شما باید درگیر محتوای شما شوند. باید کامنت بگذارند باید لایک کنند باید بخوانند. و این حسب سیاست گذاری شماست که مثلا در پست اینستاگرامی که منتشر میکنید سوال بپرسید. برای مثال نظر شما چیست؟ شما چه پیشنهادی دارید؟ از تجربیات خودتان بگویید. یا گاهی اوقات پست طنز بگذارید.       مخاطب را باید درگیر کنید. این درگیر...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها