پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
انواع دامنه و اصول انتخاب دامنه برای سایت

انواع دامنه و اصول انتخاب دامنه برای سایت

انواع دامنه و اصول انتخاب دامنه برای سایت را با شناخت انواع پسوند های دامین یا دامنه آغاز کنید. در بین پسوند ها بهترین دامین یا بهترین دامنه و البته ارزان ترین دامنه در کشور ایران برای کارهای عمومی ir است. اگر می خواهید یک وبسایت ایجاد کنید طبیعتا برای آن وبسایت یک دامنه یا یک عنوان نیاز دارید. انواع مختلفی از پسوندهای رایج وجود دارد که احتمالا شنیده اید. www.google.com و یا www.tebyan.net و ... com و ir و net و org و info و ... انواع مختلفی از پسوندهای دامنه به شمار می روند که هرکدام کارایی و قیمت مختلفی دارد. به این معنا...

منبع مطالب رسانه ها چیست

منبع مطالب رسانه ها چیست

منبع مطالب رسانه ها چیست ؟ تا بحال فکر کردیم که، سند و منشاء خیلی از پیام های بی سند تلگرامی و اینستاگرامی و ... کجاست؟! چند بار برایمان پیش آمده که مطلبی را در شبکه های اجتماعی یا شبکه های پیام رسان بخوانیم و هیجانزده شویم یا ناراحت و یا تعجب کنیم؛ برای دیگران تعریفش کنیم و درباره اش صحبت کنیم، نقدش کنیم یا شروع به تعریف و تمجید از آن کنیم. اما کمی صبر کنید! چیزی در این میان کم است! منبع مطالب رسانه ها چیست هگام استفاده از فضای مجازی چه دلیلی برای قبول کردن مطالبی هست که در فضای مجازی میخوانیم یا میبینیم. سندی آیا...

خوراک رسانه ای

خوراک رسانه ای

خوراک رسانه ای یکی از مباحث سواد رسانه است که مسئولیت پذیری والدین و خانواده ها برای کنترل رژیم مصرف رسانه فرزندان در آن نقش مهمی دارد. آیا ما به خوراک مغز و فکر فرزندان خود به اندازه خوراک جسم آن ها اهمیت می دهیم؟ شاید در نگاه اول بسیار ساده و پیش پاافتاده به نظر برسد ولی واقعیت این است که مسئولیت خوراک رسانه ای فرزندان به عهده والدینشان است. اولین قدم برای ارائه خوراک رسانه ای به فرزندانمان، شناخت ذائقه آنهاست که این مسئله به هر قیمتی که شده است باید بدست بیاید. من اگر فرزندم را بشناسم و بدانم به چه ورزشی و...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها