پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری و حتی کنترل جریان های فکری رسانه ای برای مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی در عصر ما به راحتی قابل انجام است. گوشی های هوشمند و به شکل کلی ابزارهای دیجیتال، چه موبایل و چه تبلت هر کدام یک رسانه هستند. رسانه ای که دست یک فرد و یک انسان واقعی است که مخاطب با این انسان واقعی ارتباط برقرار می کند. حالا شما در نظر بگیرید می خواهید علیه و یا به نفع یک جریان فکری قدم بردارید این اتفاق به سادگی رقم می خورد این ابزار در لحظه می تواند محتوایی تولید کند که مخاطبین شما می توانند بازنشر دهنده...

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف گرایی در نسل جدید بسیار بیشتر از قبل به چشم می خورد. مدیریت مصرف رسانه ای خود را به سمت تولید محور بودن جهت دهی کنید. ابزارهای امروز ما را به سمت مصرف کردن بردند. نه الزاما مصرفی که در اینستاگرام می بینیم، نه مصرفی که کانال های اجتماعی دارند ما را به سمت خود می برند فلان غذا، فلان لباس، آشپزی. نه الزاما اینها. بلکه مصرف در مقابل تولید و ما باید بتوانیم یک محتوای دیجیتال با کیفیت بالا را تولید کنیم. ای محتوای دیجیتال می تواند یک اپلیکیشن باشدو یا یک ویدئو با کیفیت و خوب. با تغییر ذائقه رسانه...

ارزش مطالب ویکی پدیا

ارزش مطالب ویکی پدیا

ارزش مطالب ویکی پدیا برای اعتماد به آن محتوا سنجیده می شود که با مراجعه به منبع آن مطلب شما می توانید میزان اعتبار آن را بررسی کنید و از آن مطلب استفاده کنید. اعتبار مطالب منتشر شده در ویکی پدیا به اندازه اعتبار منابع و مراجعی هست که لینک هایش در پایین آن مطلب داخل ویکی پدیا ذکر شده است. نه تنها ویکی پدیا بلکه هر ساختار ویکی مبتنی بر یک جمع آوری و گردآوری از محتوای آزاد سطح وب است یعنی محتواهایی که الزاما کپی کردنشان مجوز نمی خواهد. و به شکل عمومی برای استفاده عمومی در سطح وب قرار گرفته است یک فردی...

تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی

تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی

تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی چیست؟ رسانه ها، افکار ما را می سازند و افکار، لباس و خوراک و ... رسانه ها ابزار بسیار قوی ای هستند. سازندگان آنها درست به همه چیز فکر کرده اند. با تحلیل رفتار های انسان ها ویژگی های این شبکه ها را تعریف کرده اند. تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی شگرد های جذب مخاطب و تاثیر گذاری بر او پایه و اساس ساخت این شبکه ها هستند. در جامعه امروز بسیاری از جهت دهی های فکری و سیاسی از این رسانه ها پایه گرفته است. فعالیت شبکه های اجتماعی و رسانه های جمعی تنها به جمع افراد ختم نمیشود و دقیقا...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها