پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
مدیریت استفاده از فضای مجازی

مدیریت استفاده از فضای مجازی

مدیریت استفاده از فضای مجازی مشخص می کند چه برندی رشد کند و چه مدلی تبدیل به مد روز شود و حتی جنگ نرم توسط مدیریت رسانه ها اتفاق می افتد. در جامعه ما اتفاق تلخی رقم خورده است. جامعه ما متاسفانه به سمت و سویی رفته است که رسانه ها مردم را مدیریت و کنترل می کنند. به تعبیری به جای اینکه مردم بر رسانه ها حکومت کنند، رسانه ها بر مردم حکومت می کنند و بر افکار مردم حاکم هستند. امروزه عملا رسانه ها هستند که برای ما مشخص می کنند چه غذایی خوشمزه است. مدل کیف و کفش ما را رسانه ها...

آرایش

آرایش ۷ قلم؟ آخرش چی؟!

آرایش فضای مجازی موج هایی دارد که یک از این موج های مجازی موج زیبایی و آرایش است. آدم هایی که تا پیش از استفاده از این ابزار سالم زندگی میکردند و اهل تجملات و خودنمایی بودند. وقتی وارد این فضا می شوند احساس میکنند از بقیه عقب مانده اند! به خود میگویند من هم این زیبایی را دارم پس چرا ۷ قلم آرایش نکنم و خودم رو عرضه نکنم؟ و نمیفهمد که با این چالش های مجازی در چه بازی خطرناکی افتاده است.     در بازی ای که واقعا آخرش مشخص نیست. که بعد از این هم که خودش را عرضه کرد و خودش را به...

فقط یک صفحه 7 اینچی!

قضاوت در رسانه ها / فقط یک صفحه ۷ اینچی!

قضاوت در رسانه ها و ساده لوحی افراد در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و نداشتن سواد رسانه ای علت بسیاری از اخبار و حرف های دروغ و جعلی است که این روزها در فضای مجازی میبینم. گاهی ما تنها از طریق یک قاب ۵ یا ۷ اینچی به اطرافمان نگاه میکنیم و صحه میگذاریم بر روی چیزهایی که می بینیم. و افکاری که داریم. در صورتی که ممکن است تنها یک دروغ بزرگ را به ما نشان داده باشند. گاهی حواسمان نیست که قضاوت ما و چیزی که میبینم و چیزی که فرد مقابل از خودش در شبکه های اجتماعی منتشر میکند، می تواند...

شناخت و اصول جنگ روانی

شناخت و اصول جنگ روانی

شناخت و اصول جنگ روانی برای شناخت حملات دشمن و مقابله به موقع با آن حملات اهمیت دارد. برای انجام یک عملیات روانی و تبلیغات موثر و موفق ابتدا باید با جنگ روانی آشنایی کامل داشته باشیم. همه ما راجع به جنگ روانی زیاد شنیدیم ولی واقعیت جنگ روانی چیست؟ اگر بخواهیم اطلاعات خودمان را افزایش دهیم یا حتی در مقابل جنگ های روانی موجود سپر داشته باشیم یا حتی نه، خودمان بخواهیم یک جنگ روانی علیه دشمن انجام دهیم باید اول جنگ روانی را بشناسیم. یک نمونه از جنگ روانی این است که شما بیایید افکار مردم را به سمت یک فرد یا...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها