پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
انتشار محتوای مفید مجازی

انتشار محتوای مفید مجازی

انتشار محتوای مفید مجازی ساختن حساب کاربری توی توییتر کاری نداره، ولی حرف خوب زدن خیلی کار میبره!   انتشار محتوای مفید مجازی   این روز ها همه تقریبا در انواع شبکه های اجتماعی و پیام رسان حساب کاربری دارند. با معرفی شبکه های جدید هم همه مشتاقانه و به سرعت حساب جدیدی میسازند. اما مسئله فقط حساب داشتن و فعالیت نیست بلکه فعالیت درست و تولید محتوای مناسب نیز است. حرف خوب زدن به همین راحتی نیست! دانش میخواهد و مطالعه بسیار. نتیجه انتشار مطالب بدون داشتن آگاهی و اطلاعات کافی، میشود بسیاری از صفحات و حساب هایی که امروز میبینیم و شده اند به محل نشر شایعات و...

تفاوت فضای حقیقی و مجازی

تفاوت فضای حقیقی و مجازی

تفاوت فضای حقیقی و مجازی مانند تفاوت زندگی کردن و نفس کشیدن است شاید ما در فضای مجازی هم حضور داشته باشیم ولی حضور به معنای احساس خوشبختی واقعی و لذت از زندگی نیست. تفاوت فضای مجازی و حقیقی مانند تفاوت گردو و مغز گردو است گردو ممکن است پوک باشد و یا ممکن است پر باشد ممکن است ظاهر زیبای آن فریبنده باشد و ممکن است که درونی زیباتر از آنچه که نشان می دهد داشته باشد. فضای مجازی نیز دقیقا همین ویژگی ها را دارد شاید ما از تصویر پروفایل یک نفر او را قضاوت کنیم در حالی که او با تصویر پروفایلش...

پنج نیاز ارتباط موثر

پنج نیاز ارتباط موثر

پنج نیاز ارتباط موثر موسی را مامور کرد که نزد فرعون رود و با او گفتگو کند شاید دست از گمراهی بردارد. موسی نگران بود، چگونه با فرعون ارتباط برقرار کند، آن هم ارتباط موثر ارتباط موثر ابزار و مقدماتی میخواهد که تامین آن موسی را نگران کرده است. درست است که تولید پیام و برقراری ارتباط و انتقال پیام در زمان موسی به ساده ترین شکل ممکن انجام میشد و در بالاترین حالت به گفتگوی رودر رو ختم میگشت اما موسی میدانست که چون ماهیت ارتباطات ماهیتی واحد و ثابت است ، فارق از پیچیدگی و یا سادگی ابزار و روشهای ارتباطی ، متاثر از...

اهمیت و ارزش کار گروهی در فضای مجازی

اهمیت و ارزش کار گروهی در فضای مجازی

اهمیت و ارزش کار گروهی در فضای مجازی مجموعه ای از ۲ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید به راحتی کار گروهی خود را آغاز کنید. آموختن کار گروهی برای کسانی که قصد ورود به بستر رسانه را دارند بسیار راه گشاست. اگر ما بخواهیم یک کار گروهی حرفه ای و دقیق را تحویل بدهیم نکته حائز اهمیت این است که آن کادر و گروه و افرادی را که می خواهیم روی ساختار خودمان بیاوریم و یک کار گروهی را تشکیل دهیم این آدم ها باید همسو  و هم جهت باشند و کاری باشند. ممکن است شما مدت زیادی را برای...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها