پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
خود مراقبتی در فضای مجازی

خود مراقبتی در فضای مجازی

خود مراقبتی در فضای مجازی یا هان تقوای مجازی و خودکنترلی در فضای مجازی را باید از خودمان شروع کنیم نه فرزندانمان. والدین در فضای مجازی تلاش می کنند که حواسشان به فرزندانشان باشد. که فرزندان درگیر ابزار آلات و اتفاقات مخل و مضر نباشد. اما چه کسی حواسش به والدین هست؟ اما در بحث فضای رسانه قاعده ای به نام خودکنترلی وجود دارد. اگر هر انسانی بتواند در فضای مجازی از خود مراقبت کند و تقوای مجازی داشته باشد اتفاق خوبی رخ خواهد داد. زمانی که انسان وسوسه می شود که بر روی مطلب نامربوطی که در مقابل او قرار دارد کلیک کند آن را ببیند...

سه شبکه مورد علاقه نوجوانان

سه شبکه مورد علاقه نوجوانان

سه شبکه مورد علاقه نوجوانان فیسبوک و اینستاگرام و اسنپ چت و بررسی علت اعتیاد به شبکه های اجتماعی و دلیل جذابیت اینستاگرام و اسنپ چپ. طبق تحقیقاتی که اخیرا منتشر شده است نوجوانان بین ۱۳ تا ۲۴ سال بیشتر به شبکه های اینستاگرام ، اسنپ چت و فیسبوک علاقه دارند. از روی این علاقه مندی و میزان استفاده می شود چند مورد را شناسایی و درک کرد و حتی شاید بشود به این واسطه تحلیلی از آینده و افق پیش رو به دست آورد. اسنپ چت ، فیسبوک و اینستاگرام در دو مورد با هم اشتراک دارند. اولین مورد ساختار بصری است ، ساختاری...

ارزش های پوشالی فضای مجازی

ارزش های پوشالی فضای مجازی

ارزش های پوشالی فضای مجازی دنیای امروز؛ دلخوشی به لایک ها، فالوور ها، کامنت ها و دیگر هیچ! دغدغه های جامعه جوان امروزی متاسفانه در برخی موارد به چیزهایی بی ارزش تنزل یافته. نیاز به تایید شدن و تشویق در انسان ها همواره بود است. اما برطرف کردن این نیاز باید با استفاده از تلاش و طی کردن راه های سخت پیشرفت و رسیدن به موفیت صورت بگیرد. نه با انتشار یک مجتوای نه چندان ضروری و مفید و پس از آن جمع کردن لایک و کامنت! تعریف ها و تمجید های افراد در فضای مجازی بدون شک احساس خوبی به فرد میدهد، اما اگر واقع بینانه...

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف گرایی در نسل جدید بسیار بیشتر از قبل به چشم می خورد. مدیریت مصرف رسانه ای خود را به سمت تولید محور بودن جهت دهی کنید. ابزارهای امروز ما را به سمت مصرف کردن بردند. نه الزاما مصرفی که در اینستاگرام می بینیم، نه مصرفی که کانال های اجتماعی دارند ما را به سمت خود می برند فلان غذا، فلان لباس، آشپزی. نه الزاما اینها. بلکه مصرف در مقابل تولید و ما باید بتوانیم یک محتوای دیجیتال با کیفیت بالا را تولید کنیم. ای محتوای دیجیتال می تواند یک اپلیکیشن باشدو یا یک ویدئو با کیفیت و خوب. با تغییر ذائقه رسانه...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها