پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
دوستان مجازی

چقدر از دوستان مجازی دوستای واقعی هستند؟

واقعیت دوستان مجازی خیلی وقت ها نقطه ی پیش روی خیلی از لبخند های آنی و لحظه ای، گریه های شبانه ست موقع خواب. توی دنیای امروز فکر میکنیم دوستان مجازی در رسانه ها واقعا رفیقمان هستند. گاها ممکن هست که باشند اما چند درصدشان؟ اگر به مشکلی برخوریم، اگر همان دختر خانمی که عکسهای خودش را با آرایش و لباس های نامناسب منشر میکند، تصادفی داشته باشد و ظاهر خودش را از دست بدهد چند درصد از فالوور های خودش را از دست خواهد داد؟     این ها واقعیت های این دنیاست که خیلی اوقات توجهی به آنها نداریم. همشه میگوییم از همین الان باید لذت برد. اما...

کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری و حتی کنترل جریان های فکری رسانه ای برای مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی در عصر ما به راحتی قابل انجام است. گوشی های هوشمند و به شکل کلی ابزارهای دیجیتال، چه موبایل و چه تبلت هر کدام یک رسانه هستند. رسانه ای که دست یک فرد و یک انسان واقعی است که مخاطب با این انسان واقعی ارتباط برقرار می کند. حالا شما در نظر بگیرید می خواهید علیه و یا به نفع یک جریان فکری قدم بردارید این اتفاق به سادگی رقم می خورد این ابزار در لحظه می تواند محتوایی تولید کند که مخاطبین شما می توانند بازنشر دهنده...

تبلیغ موثر

تبلیغ موثر در کنار کیفیت

تبلیغ موثر تا رسیدن به مقصد ، توقف ممنوع! چه کار چه تبلیغ! امروز در هر کاری تبلیغات حرف اول را میزند. اهمیت تبلیغات درست و موثر اگر بیشتر از انجام خود کار نباشد کمتر نیست. البته که تبلیغات خوب باید پشتوانه قدرتمندی نیز داشته باشد. یک تبلیغ جذاب برای یک خدمت یا کالای بی کیفیت به زودی شکست خواهد خورد. در گذشته برای معرفی کسب و کار و محصولات از تبلیغات محیطی در سطح شهر استفاده میشد. از پخش تراکت تا بیلبوردهای تبلیغاتی و ...   تبلیغ موثر   امروز هم شاهد این نوع تبلیغات هستیم، اما با وجود بستر قوی و قدرتمندی از همچون شبکه های اجتماعی با ده ها...

نقش رسانه ها در کنترل جامعه

نقش رسانه ها در کنترل جامعه

نقش رسانه ها در کنترل جامعه توسط جنگ روانی و یا ایجاد جریان های فکری در فضای مجازی به وضوح قابل مشاهده است. در دنیای امروز در حقیقت رسانه ابزاریست از سوی افرادی برای کنترل دیگر افراد ... از همان زمانی که رسانه ها در زندگی انسان ها پدیدار شدند، کنترل گری آنها نیز آغاز شد. قدرت رسانه ها به حدی زیاد است که بارها در تاریخ شاهد شورش ها و انقلاب های ناشی از جهت دهی رسانه ها بوده ایم. این قدرت چه همان اپتدای پیدایش و چه در زمان امروز در اختیار افراد محدودی است. افرادی که کنترل رسانه ها را در اختیار دارند...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها