پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
فالوور فیک

فالوور فیک

فالوور فیک یک تکنیک قدیمی است که خیلی ها را فریب داده است. فالوور غیر واقعی به همراه بازدیدهای جعلی دلیل بر پر مخاطب بودن صفحات و کانال ها نیست. فضای مجازی یک دروغ خیلی بزرگ است. به این معنا که تا حالا دقت کردید که وقتی یه کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام حجم ممبر و فالوور زیادی دارد؟ این کانال یا صفحه دنبال کننده های زیادی دارد. طبیعتا ما بهش اعتماد می کنیم و خودمان یکی از اعضای آن می شویم. درسته؟ خیلی از اوقات این اتفاق رخ می دهد و ملاک ما آدم ها این می شود که فلان صفحه و یا فلان گروه چه...

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق به عنوان یک راز موفقیت کسب و کار شما باید مورد توجه قرار گیرد. این یادداشت مختصر و مفید به موضوع انتخاب نام مناسب برای کسب و کار شما می پردازد. تا بحال دقت کرده اید: نام بهترین موتور جستجو Search.com نیست، بلکه گوگل است. نام بهترین سایت فروش کتابBook.com نیست، بلکه آمازون است. نام یکی از بهترین سرویس دهنده ایمیل هم Mail.com نیست، یاهو است. نام بهترین برند تولید کننده کامپیوتر و سخت افزار هم Computer.com نیست، اپل است. انتخاب نام بحث انتخاب نام برای کسب و کار یک بحث بسیار ساده است و بیان چند نکته برای...

فیلم منطقه پرواز ممنوع

فیلم منطقه پرواز ممنوع

با آغاز اکران فیلم " منطقه پرواز ممنوع " در آبان ماه توجهات زیاد به این فیلم جلب شد. امیر داسارگر، کارگردان و حامد بامروت نژاد، تهیه کننده، فیلی با روایت ماجراجویانه و مهیج از داستان سه نوجوان که در حین آماده کردن خود برای مسابقات ساخت پهباد، یوزپلنگی در حوالی محل سکونتشان پیدا میکنند و درگیر اتفاقات مختلف میشوند را، راهی سینماهای کشور کرده اند.     منطقه پرواز ممنوع اولین ساخته بلند مدرسه سینمایی عمار است. پیش از این تنها فیلم های کوتاه و نیمه بلند از این نسل فیلمساز های جوان انقلابی دیده بودیم. فیلم با وجود اینکه خالی از اشتباه نیست اما در عرصه...

تصمیم گیری در فضای مجازی

تصمیم گیری در فضای مجازی

تصمیم گیری در فضای مجازی جایگاه تفکر رسانه ای، عقل و تصمیم گیری ما کجاست؟ کجای این پازل هستیم؟ چطور زندگی میکنیم چطور فکر میکنیم؟ چقدر خودمان تصمیم میگیریم؟ چقدر مدل کیف و کفش و لباس و پوششمان را خودمان انتخاب میکنیم؟ چقدر مدل درس خواندن و کار و فعالیتمان را خودمان انتخاب میکنیم؟ و چقدرش را رسانه های انتخاب میکنند؟     وقتی از رسانه ها صحبت میکنیم الزاما منظور تلوزیون نیست. همین آدمهایی که در شبکه های مختلف حضور دارند و عملا این ها خیلی از اوقات برای ما تصمیم میگیرند. قدرت تصمیم گیری را از خودمان گرفته ایم. اتفاقاتی که تنها خودمان باید درموردشان تصمیم بگیریم. این موضوع...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها