پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
خدایا ما را با تنهایی هایمان تنها مگذار

حفظ ایمان در فضای مجازی

حفظ ایمان در فضای مجازی و رعایت تقوای مجازی با مدیریت استفاده از فضای مجازی و مقابله با تغییر سبک زندگی امکان پذیر است. انسان های بسیاری در بدو ورود به فضای مجازی آرزوی رشد و پیشرفت داشتند اما زمانی متوجه رفتار خود شدند که دیگر در منجلاب آن غرق شده بودند و در حال دست و پا زدن برای نجات خود بودند. خدایا! ما را با تنهایی هایمان تنها نگذار! خدایا ما را با تنهایی هایمان تنها نگذار اگر کمی دقت کنیم متوجه می شویم ما آدم ها همیشه تنهاییم. حتی اگر در جمع و بین افراد زیادی باشیم باز هم در ذهن خودمان تنها هستیم. حالا...

تغییر سبک خوراک

تغییر سبک خوراک

تغییر سبک خوراک در فضای مجازی تغییر روش زندگی و استفاده از خوراکی های مضر از جمله آسیب های فضای مجازی به شمار می روند. یکی از تاثیرات رسانه های مجازی این است که سبک خوراک و تغذیه ما را تغییر می دهند. طبیعی است که ما وقتی غذاهای خوش رنگ و لعاب را مشاهده می کنیم ناخود آگاه ترقیب و تشویق به مصرف آن ها می شویم. حوس می کنیم به رستوران برویم و این یک مورد طبیعی است. تغییر سبک خوراک کلی مطلب کابردی، جالب و زیبا را به راحتی و با آرامش کامل از پادکست صوتی زیر بشنوید و دریافت کنید. برای شنیدن...

فرصت های مجازی

فرصت های مجازی

فرصت های مجازی سرمان درون گوشی ها فرو می رود و خیال می کنیم لذت می بریم و حس خوب داریم! از این بازی به آن بازی و از این پیج به پیج دیگر و کانال هم که الی ما شاء الله! خوشحالِ خوشحال! و اصلا نه فکرش را می کنیم و نه حسش را که چه بلایایی منتظر ما هستند و داریم دقیقا با خودمان چکار می کنیم. پیش خود فکر می کنیم که از دنیای بیرون راحت شدیم و الان خودمانیم با هم! یا حتی ممکن است فکر کنیم اینجا هر چقدر وقت صرف کنیم، انرژی جمع می کنیم برای آینده و...

رابطه نوع نگاه و درک و فهم

رابطه نوع نگاه و درک و فهم

رابطه نوع نگاه و درک و فهم بر هیچ کسی پوشیده نیست. زاویه دید انسان ها است که مشخص می کند از یک اتفاق و یا پدیده موجود در اجتماع چه برداشتی دارند. اینکه ما به یک اتفاق اجتماعی به چه دیدی نگاه می کنیم مشخص می کند چه برداشتی از آن داشته باشیم و به دنبال آن برداشت چه واکنشی نشان دهیم. مثل زاویه دید های مختلف نسبت بیماری کروناویروس که این روز ها درگیر ان هستیم. شخصی با زاویه دید اقتصادی به دنبال کسب منافع اقتصادی از این شرایط است و شخصی با نگاه انسانی و الهی نجات جان انسان ها را...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها