پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
احساسات در فضای مجازی

احساسات در فضای مجازی

احساسات در فضای مجازی چقدر پشت حرفی مجازیمون، حس هست؟! اکثر ما بخشی از زمان روزانه خود را در شبکه های اجتماعی و دنیای فضای مجازی سپری میکنیم. اتفاقات روزمره مان را به اشتراک میگذاریم و از احساساتمان میگوییم. اما چقدرش را؟ یا بهتر بپرسیم چقدر با حس واقعی ما تطابق دارد؟   احساسات در فضای مجازی خود ما چقدر به چیزهایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود اعتماد میکنیم؟ باید بگوییم حرف ها و حس های مجازی در بسیاری مواقع حتی اگر واقعی باشند اغراق شده هستند. برخی برای پنهان کردن واقعیت و ارائه کردن جلوه ی بهتری از خود دروغ میگویند. برخی دیگر نیز...

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی به عهده خود فرد است. نیاز های همسران و فرزندان و والدین متفاوت است و هر کدام باید مطابق با نیاز خود از رسانه ها استفاده کنند. هر کدام از ما یک سری سلیقه و علایقی داریم. یک سری محتواها را دوست داریم. یک نفر ممکن است به محتوای خلبانی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای فضانوردی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای علمی محض علاقه مند باشد. به فیزیک و شیمی علاقه داشتن جزء ویژگی های شخصی هر فردی است. اما در هنگام استفاده از ابزار رسانه این مهم است که من مدیریت نیاز...

ظاهر و باطن فضای مجازی

ظاهر و باطن فضای مجازی

ظاهر و باطن فضای مجازی اینه ... دوست میشیم و میخندیم و در ظاهری شاد شادیم ... و شب با گریه و تنهایی به خواب میریم ... کم نیستند افرادی که در شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه های مختلف نه تنها خودشان نیستند، بلکه کیلومتر ها با خود واقعی و احساسات و افکارشان فاصله دارند. شاید ترس از قضاوت ها، حرف ها و تهمت های بی اساس سایرین اجازه نمیدهد که شخص خودش را، خود واقعی اش را بروز ندهد. ظاهر و باطن فضای مجازی متاسفانه دنیای مجازی که میتوانست جایی برای خوب شدن حالمان و پیشرفت و موفقیت باشد را با نا آگاهی، عدم مدیریت رسانه...

مدیریت اراده در فضای مجازی

مدیریت اراده در فضای مجازی

مدیریت اراده در فضای مجازی و مقابله با وسوسه های شیطانی برای کنترل ارده و استفاده صحیح از فضای مجازی برای هر شخصی لازم است. اراده ی ما نقش بسیار موثری در اینکه چگونه زندگی کنیم دارد. یعنی چی؟ داخل فلان شبکه اجتماعی، فلان پست را داریم می بینیم. خانمی کامنت گذاشته، آقایی جواب داده. وسوسه می شویم روی عکسش کلیک کنیم و ببینیم کی هست؟ چه شکلی هست؟ ولی اینجا خدارو ملاک قرار نمی دهیم صرفا دلمان می خواهد این صفحه را نگاه کنیم. مدیریت اراده در فضای مجازی به سادگی و با آرامش کامل با شنیدن پادکست زیر کلی مطلب جالب را به راحتی دریافت کنید. برای شنیدن...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها