پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
هرم سواد رسانه

هرم سواد رسانه

هرم سواد رسانه هرم سواد رسانه ای به ما می آموزد که سواد رسانه تنها در یک عنوان محدود نمی شود. مجموعه ای از عناوین و موضوعات جمع شده و سواد رسانه را تشکیل میدهند. شخصی که به دنبال یادگیری دانش سواد رسانه است می بایست ابتدا فاز شناخت و تحلیل آن را پشت سر بگذارد. سپس طی آموزش های متعدد باید به مرحله ای برسد که خود یک تولید کننده باشد و به جریان سازی بپردازد. هرم رسانه ای از ۵ طبقه تشکیل می شود پایین ترین طبقه این هرم اختصاص دارد به سواد دیجیتال طبقه دوم سواد رسانه ای است طبقه سوم به رفتار رسانه ای...

چالش های فضای مجازی

چالش های فضای مجازی

چالش های فضای مجازی فقط چالش نیستند مثل چالش عکس برای ارتقای هوش مصنوعی فیسبوک توسط مارک زاکربرگ که با بازی دادن انسان ها برای رسیدن به دیتای رایگان انجام شد. چالش هایی که در فضای مجازی مطرح می شود بیشتر شبیه یک بازی است. بازی ای که برخی از آدم ها برای بازی دادن بقیه آدم ها می سازند. به عنوان مثال یک چالشی که چند سال چیش مطرح شده بود چالش عکس دو سال پیش و الان در یک قاب بود خیلی از مردم دنیا در این چالش شرکت کردند همه فکر می کردند که یک بازی است و واقعا هم یک بازی بود ولی...

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی به عهده خود فرد است. نیاز های همسران و فرزندان و والدین متفاوت است و هر کدام باید مطابق با نیاز خود از رسانه ها استفاده کنند. هر کدام از ما یک سری سلیقه و علایقی داریم. یک سری محتواها را دوست داریم. یک نفر ممکن است به محتوای خلبانی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای فضانوردی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای علمی محض علاقه مند باشد. به فیزیک و شیمی علاقه داشتن جزء ویژگی های شخصی هر فردی است. اما در هنگام استفاده از ابزار رسانه این مهم است که من مدیریت نیاز...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها