پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تبلیغات موثر

تبلیغات موثر

تبلیغات موثر در فضای مجازی فقط با تولید یک متن چند کلمه ای حاصل نمی شود. شما باید محتوای مورد نظر خود را تبدیل به چند رسانه ای کنید. دنیای امروز دنیای تبلیغات است به این معنا که شما یک محتوای خوب دارید که می خواهید آن را عرضه کنید و حالا حسب تفکرتان می توانید این محتوا را به شکل کاملا سنتی به یک تراکت کاغذی تبدیل کنید و داخل منازل مختلف منتشر کنید و مردم مطالعه کنند و با شما و کسب و کار و پیام رسانه ای شما آشنا شوند و برای استفاده از خدمات شما اقدام کنند. تبلیغات موثر برای انجام...

مالکیت استفاده از ابزار

مالکیت استفاده از ابزار

مالکیت استفاده از ابزار های مورد نیاز برای اینترنت و فضای مجازی به عهده چه کسی باشد؟ از چه زمانی می توانیم برای فرزندان و یا خودمان لب تاب و گوشی هوشمند بخریم؟ یک سوالی که همیشه برای ما مطرح است این است که از چه سنی برای فرزندانمان گوشی موبایل یا تبلت بگیریم؟ تنها یک قاعده دارد و آن این است که زمانی باید برای فرزندانمان موبایل یا تبلت بگیریم که آنها به این ابزار نیاز داشته باشند. منظور از نیاز چیست؟ عدم وجود این ابزار آسیب به درس و تفکر و اتفاقات پیرامونش وارد کند و یا اینکه این ابزار بتواند باعث پیشرفت و...

ارزش شبکه های اجتماعی توییتر

ارزش شبکه های اجتماعی توییتر

ارزش شبکه های اجتماعی توییتر به مرجع و منبع دست اول بودن آن است. محتوای شبکه های پیامرسان و خیلی از سایت ها از سمت شبکه های اجتماعی جاری می شود به خصوص در بحث جریان های سیاسی، دینی و جریان های اجتماعی و مطالبه گرایانه. شبکه اجتماعی توییتر یکی از اصلی ترین این شبکه هاست. محتوایی که روی این شبکه منتشر می شود در بحث های سیاسی اقتصادی و اجتماعی برای مجموعه های مختلف مهم است. موضع گیری های مهم افراد از طریق توییتر و توسط خود آن افراد ارائه می شود. ارزش شبکه های اجتماعی توییتر کلی مطلب کابردی، جالب و زیبا را به راحتی...

منبع مطالب رسانه ها چیست

منبع مطالب رسانه ها چیست

منبع مطالب رسانه ها چیست ؟ تا بحال فکر کردیم که، سند و منشاء خیلی از پیام های بی سند تلگرامی و اینستاگرامی و ... کجاست؟! چند بار برایمان پیش آمده که مطلبی را در شبکه های اجتماعی یا شبکه های پیام رسان بخوانیم و هیجانزده شویم یا ناراحت و یا تعجب کنیم؛ برای دیگران تعریفش کنیم و درباره اش صحبت کنیم، نقدش کنیم یا شروع به تعریف و تمجید از آن کنیم. اما کمی صبر کنید! چیزی در این میان کم است! منبع مطالب رسانه ها چیست هگام استفاده از فضای مجازی چه دلیلی برای قبول کردن مطالبی هست که در فضای مجازی میخوانیم یا میبینیم. سندی...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها