پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
هرم سواد رسانه

هرم سواد رسانه

هرم سواد رسانه هرم سواد رسانه ای به ما می آموزد که سواد رسانه تنها در یک عنوان محدود نمی شود. مجموعه ای از عناوین و موضوعات جمع شده و سواد رسانه را تشکیل میدهند. شخصی که به دنبال یادگیری دانش سواد رسانه است می بایست ابتدا فاز شناخت و تحلیل آن را پشت سر بگذارد. سپس طی آموزش های متعدد باید به مرحله ای برسد که خود یک تولید کننده باشد و به جریان سازی بپردازد. هرم رسانه ای از ۵ طبقه تشکیل می شود پایین ترین طبقه این هرم اختصاص دارد به سواد دیجیتال طبقه دوم سواد رسانه ای است طبقه سوم به رفتار رسانه ای...

اخلاص در فضای مجازی

اخلاص در رسانه های اجتماعی

اخلاص در رسانه های اجتماعی لازمه موفقیت در فعالیت های مجازی اعم از تجارت های اینترنتی و تبلیغ در فضای مجازی است و اخلاص در فضای مجازی باید صد در صدی باشد. خیلی از اوقات ممکن است فکر کنیم داریم به خاطر خداوند زندگی میکنیم. اما بیایید کلاهمان را قاضی کنیم! تک تک حرفها ، کارها ، شکلک ها و ایموجی هایی که استفاده میکنیم برای خداست؟ یا نه بخشی از آن برای دل خودمان است؟ چقدر از کارهایمان مطلقا برای خداست که اصلا منیتی در آن نیست؟     تبلیغ در فضای مجازی اخلاص و تقوای صددرصدی نیاز دارد. تربیت رسانه ای باید به گونه ای باشد که...

تلف کردن وقت در فضای مجازی

تلف کردن وقت در فضای مجازی

تلف کردن وقت در فضای مجازی در اثر عدم مدیریت زمان در فضای مجازی رخ می دهد. خواسته یا ناخواسته چه مقدار از زمانمون رو در فضای مجازی تلف کردیم؟ زمانی که میتونستیم با استفاده از اون تخصص های زیادی به دست بیاریم. زمان هایی که تنها با یک نه گفتن ساده به درخواست های بی انتهای مجازی میتونستیم برای ترقی خودمون و پیشرفت خودمون صرف کنیم.     ما همیشه عادت کردیم همیشه فلش اتهام را بگیریم به سمت بقیه. خیلی کم پیش می آید که حواسمان باشد که در خیلی از مسائل ما خودمان مقصریم. خودمان بوده ایم که نکاتی را رعایت نکرده ایم و حواسمان...

تبدیل تهدید به فرصت در فضای مجازی

تبدیل تهدید به فرصت در فضای مجازی

تبدیل تهدید به فرصت در فضای مجازی آرزوی هر پدر مادری است ولی روش آن را نمیدانند. استفاده از فضای مجازی و مدیریت رسانه به همراه تشویق های هدفمند و بجا ما را به این آرزو نزدیکتر می کند. یکی از دغدغه های امروز والدین این است که فرزندشان وقتش را در فضای مجازی به بطالت می گذراند. این واقعا یک دغدغه جدی است. اما چه کار کنیم که این دغدغه از بین برود؟ باید بچه ها را به سمت تولید محتوا پیش ببریم و با هدایت فرزندانمان به سمت تولید گر شدن آن ها را از تهدیدات فضای مجازی دور کنیم. در حال حاضر...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها