پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تبلیغات با ذهن ما چکار می کنند

تبلیغات با ذهن ما چکار می کنند؟ اثر تبلیغات در زندگی ما چیست؟

تبلیغات با ذهن ما چکار می کنند؟ اثر تبلیغات در زندگی ما چیست؟ سلام، این دومین قسمت از برنامه جرئت یا حقیقت به زبان استاد محسن باقری است.   می توانید ویدئوی بالا را ببینید و همچنین مقاله ای که در ادامه آمده نیز می تواند به شما کمک کند: جادوگری در دنیای مدرن: تبلیغات و ترفندهای ذهن تبلیغات، جادوگران دنیای مدرن هستند. با ظرافت و نبوغ، در تار و پود افکار و احساسات ما نفوذ می‌کنند و به میل خود، ما را به سمت انتخاب‌های خاص هدایت می‌کنند. اما این جادوگری چگونه عمل می‌کند؟ در این مقاله، به بررسی تاثیرات تبلیغات بر ذهن انسان...

عقل به جای احساس

عقل به جای احساس

عقل به جای احساس در فضا مجازی کار می کند. فضای مجازی فضای منطقی و فضای عقلی است. تجربه نشان داده که آدم هایی که با احساس به این فضا وارد می شوند چه در بحث فضای تبلیغی، چه در بحث فضای تجاری و چه در بحث فضای شخصی وقتی که با احساس وارد می شوند شکست می خورند. چون که اختیار افکار خود را به راحتی از دست می دهند. وقتی که با احساس وارد فضای مجازی می شوید از شاکله و پایه فضای مجازی خارج شده اید. پایه فضای مجازی بر اساس منطق و تعقل است. عقل به جای احساس کلی مطلب کابردی، جالب و زیبا...

شبکه های اجتماعی یا انفرادی

شبکه های اجتماعی یا انفرادی

شبکه های اجتماعی یا انفرادی را از کسانی که با تمام افراد خانواده خود و بستگان قطع ارتباط کرده اند بهتر می توان تشخیص داد. این افراد چه چیزی را از دست داده اند و چه چیزی را بدست آورده اند. مهمان های زمان گذشته و مهمان های الان را باهم مقایسه کنید. در گذشته همه کنار هم بودند و باهم معاشرت می کردند. اما الان چی؟ ماها درگیر فضاهای غلط رسانه ای شدیم. فضاهای غلط، فضاهای اشتباه رسانه ای. ما در هر مکانی از رسانه ها استفاده می کنیم و مدیریت مصرف دیگر برای ما مطرح نیست. هر مکانی که کوچکتری فرصت را بدست آوریم...

سیلی که شست و رفت

سیلی که شست و رفت …

سیلی که شست و رفت یادداشتی است که به نقش طلاب در کمک به سیل زدگان می پردازد. سیلاب و طلاب در فضای مجازی نمایانگر اوج همدلی و دلسوزی بود. آثار خرابی و ویرانی سیل همه ما را غصه دار کرده است، کسی در این کشور نیست که این اتفاقات را ببیند و غصه تمام وجودش را فرانگیرد ... خانه ها، آدم ها، لوازم زندگی، همه و همه رفتند و اما تازه بعد از سیل، اتفاقات شروع می شود، ساختن و ساختن و از نو ساختن. سیل، زلزله، آتش سوزی همگی اتفاقات تلخی هستند و هرگز از یاد این کشور نمی روند، اما نکته حائز اهمیت...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها