پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
مدلینگ کودکان

مدلینگ کودکان

مدلینگ کودکان اتفاقات تلخ را همه درک کردیم، هر کس به شکلی و نوعی اما برخی اتفاقات گویی با نسل ما سر و کار دارند، گویی با ادامه ما کار دارند و این ذهن انسان را بسیار درگیرتر و ناراحت می کند. بخواهیم یا نه فرزندان ما ادامه نسل ما هستند و آینده این کشور و تفکر اجتماعی افراد آنرا شکل می دهند، ما گاها پیش خودمان فکر می کنیم برخی اتفاقات چیزی نیست و می گذرد! اما واقعیت این نیست ... کودکان کار در خیابان ها یک غصه هستند نه یک معضل! غصه ای که باید دغدغه و دست همتی باشد تا آنها را...

جایگاه تفکر انسانها در رسانه

جایگاه تفکر انسانها در رسانه

جایگاه تفکر انسانها در رسانه تفکر و قدرت انتخاب ما آدم ها، کاجای دنیای رسانه ای امروز قرار داره؟! اصلا قرار داره؟! همه ما انسان ها قدرت تفکر و انتخاب داریم. و در زندگی خودمان همواره در حال استفاده از آن ها هستیم. هر روز صدها بار تصمیم میگیریم و انتخاب میکنیم کدام را عملی کنیم و به کدام یک بها ندهیم. اجازه بدهیم که تصمیمی بر زندگی ما اثر بگذارد و یا اینکه آن فکر را پشت سر بگذاریم. اینها همه و همه وابسته به ما و قدرت انتخاب و اختیار ماست. اما ما در دنیای دیگری نیز زندگی میکنیم که اوضاع در آن به...

افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها وابسته به محتوایی است که به تماشا مینشینیم و همین مطالب و پست های به ظاهر بی اهمیت مجازی که بی هدف آنها را نگاه میکنیم. نگاه ها افکار ما را می‌سازند و افکار، آینده ما را ... افکار و آینده ما در رسانه ها خیلی از افراد هنگامی که در اینترت و شبکه های اجتماعی هستند، هدفی جز سرگرمی و کمی دوری از فضای کاری ندارند. هنگامی که مطالب و پست های مختلف را تماشا میکنند، بی هدف صفحه را اسکرول میکنند و به هر چیزی نیم نگاهی دارند. وسواسی که شبکه های اجتماعی ایجاد میکنند و ذهن را...

تفکر رسانه ای در ماهواره

تفکر رسانه ای در ماهواره

تفکر رسانه ای در ماهواره در بحث تفکر رسانه ای یکی از رسانه ای که برخی از مردم از آن استفاده میکنند و با آن تعامل دارند ماهواره است. نکته جالب این است که تمامی رسانه ها اعم از موسیقی، فیلم و سریال،انیمیشن، بازی های رایانه ای، شبکه های اجتماعی و ... راهکار دارند. هم فرصت هستند و هم تهدید. اما ماهواره اینطور نیست. ساختار ماهواره و پایه آن برای تاثیر در ذهن و افکار مردم بوده است. نه الزاما برای خدمت. حتی شبکه های خبری آن. فارغ از شبکه های غیراخلاقی آن. حتی شبکه های خبری و علمی آن بر پایه تاثیر بر تفکر...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها