پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
ساختار فضای مجازی

فضای مجازی معادلات کلامی و رفتاری را تغییر میدهد

ساختار فضای مجازی چگونه است؟ فضای مجازی به حالت غیرحضوری بودنش، یا به اصطلاح همان حالت مجازی بودنش، خیلی اوقات معادلات را برای ما متفاوت میکند. یعنی فکر میکنیم که در فضای حقیقی اگر دروغ بگوییم کار بدی است اما در فضای مجازی اینطور نیست. یا فکر میکنیم اگر در فضای حقیقی به نامحرم نگاه کنیم اتفاق بدی است اما در فضای مجازی اینطور نیست. در صورتی که ساختار فضای مجازی کاملا یکسان است. این یک مسئله بسیار مهم است. خیلی وقت ها ما به کار هایی که انجام میدهیم دقت نمیکنیم.       خیلی اوقات برایمان دغدغه نیست خیلی از مسائل. اما وقتی موشکافانه مسائل را بررسی کنیم متوجه...

اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی مجموعه ای از ۱۳ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید به راحتی تبلیغ در فضای مجازی را آغاز کنید. آموزش تبلیغ مجازی برای کسانی که قصد ورود به این بستر تبلیغی را دارند بسیار راه گشاست. خیلی از اوقات وقتی که ما میخواهیم در فضای مجازی تبلیغ کنیم راه های کلیشه ای و غیر اصولی را انتخاب می کنیم که آن راه ها نه تنها محتوای ما را در فضای مجازی منتشر نمی کند بلکه اتفاقا مخاطب ما را از این فضا دور می کند. عموم آدم ها اینطور فکر می کنند که با بروز و ظهور...

تفکر رسانه ای در موسیقی

تفکر رسانه ای در موسیقی

تفکر رسانه ای در موسیقی تمامی رسانه هایی که ما از آن ها استفاده میکنیم اعم از فیلم و انیمیشن و بازی های رایانه ای و فضای مجازی نیاز به تعامل چشم و گوش با هم دارد. ولی در فضای موسیقی و آهنگ این اتفاق نمیفتد. هر رسانه دیگری در ابتدا چشم شما را درگیر میکند. چه رورنامه باشد و چه بازی یا فیلم. و بعد شنوایی شما را درگیر خودش میکند. اما موسیقی اینطور نیست. موسیقی فی نفسه و به خودی خود درگیر کننده و جذاب است. این جذابیت می تواند یک فرصت و یک تهدید باشد. فرض کنید شما در حال انجام یک فعالیت...

بازی ماین کرافت

بازی ماین کرافت یک بازی فوق العاده

بازی ماین کرافت یک بازی فوق العاده جذاب برای مخاطبین از گرافیک بالایی برخوردار نیست ولی یکی از پر مخاطب ترین بازی های دنیای امروز به شمار می رود. همیشه فکر می کنیم یک بازی جذاب یعنی الزاما بازی ای که یک گرافیک فوق العاده داشته باشد، یک ساختاری که همه اتفاقات واقعی باشند و یک گرافیک منحصر به فرد داشته باشد. در صورتی که ما داریم در دنیایی زندگی می کنیم که اصلا اینطوری نیست. خیلی از بازی ها گرافیک بالایی ندارند و مخاطبین زیادی دارند. این بازی ها غالبا خیلی از آسیب های بازی هایی با گرافیک بالا را هم ندارند. بازی ماین کرافت...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها