پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟!

آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟!

آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟! شاید این سوال برای شما هم باشد که آیا واقعا سایت و وبلاگ آینده ای دارد؟! یا دوران سایت و وبلاگ تمام شده است. الان، با این حجم وجود و حضور شبکه های اجتماعی و افراد مختلفی که در آنها حضور دارند، آیا دیگر جایی برای شبکه های اجتماعی باقی می ماند؟! اما جواب اجمالی یک کلمه است: بله! آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟!   به دلایل این پاسخ در ادامه خواهیم پرداخت: جستجوگر ها: مهم ترین دلیل آسان است، شبکه های اجتماعی در فضای مجازی مثل اینستاگرام و شبکه های پیام رسان مثل ایتا و تلگرام اساسا جایگاهی در...

اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی جشنواره ها و تخفیف ها و اتقاقات به ظاهر جذاب فضای مجازی گاهی ما را میبرد به سمت مصرف گرایی. هر چه بیشتر و بیشتر مصرف کنیم حس بهتری داریم. مثلا محصولی که در بازار معمولی با ۵۰ هزار تومان میتوان آن را خرید، توسط یک سایت اینترنتی معروف با قیمت نود هزار تومان و بعد با تخفیف به قیمت ۶۰ هزار تومان ارائه میشود و بسیاری از افراد ترغیب به خرید آن میشوند.     گاهی بدون اینکه واقعا به آن نیاز داشته باشند و صرفا به دلیل اینکه تخفیف خوبی بر روی آن میگیرند. غافل از اینکه در این خرید حتی بیشتر از...

ساختار شناسی در شبکه های اجتماعی

ساختار شناسی در شبکه های اجتماعی

ساختار شناسی در شبکه های اجتماعی برای افزایش سرعت و رشد لازم است. ساختار شاسی فضای مجازی به همراه خلاقیت به شما کمک می کند تا از رقیبان خود پیشی گرفته و بیشتر دیده شوید. بعضی ها فکر می کنند که در هر فضایی باید هر محتوایی را منتشر کرد در صورتی که اصلا اینطور نیست. شبکه های مختلف حسب ساختارهای مختلف ایجاد شده اند. به این معنا ه توییتر ساختار مختص به خود دارد به این معنا که اگر شما می خواهید در آن محیط فعالیت کنید باید حسب این شرایط رفتار کنید. این شرایطی که گفته می شود الزاما امکانات نیست. هر شبکه مخاطبین...

در شبکه های اجتماعی باشیم یا نباشیم؟!

در شبکه های اجتماعی باشیم یا نباشیم ؟!

در شبکه های اجتماعی باشیم یا نباشیم ؟! آیا تبلیغ در شبکه های اجتماعی به همراه آسیب های حضور در رسانه ها و فضای مجازی به عنوان مصرف کننده آسیب زا است؟ واقعیت قصه این است، که شبکه های اجتماعی متعلق به ما نیست، متاسفانه حسب اتفاقات مختلف هنوز ما یک شبکه اجتماعی داخلی قوی و مستحکم با ساختار و امکانات اصولی نداریم، این یک آسیب بزرگ است که مجال صحبت در باب آن اینجا نیست. توجیه شرعی و اخلاقی اما آیا حضور در این شبکه ها توجیه شرعی و اخلاقی دارد یا خیر؟ قبل از بیان این موضوع باید بیان داشت که برخی افراد کم...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها