پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
استارتاپ چیست؟

استارتاپ چیست؟

استارتاپ چیست؟ ویژگی های استارتاپ یا شرکت نوپا کدام است؟ اهداف و نمونه های مختلف استارتاپ چیست و استارتاپ ها را بر چه اساسی ارزش گذاری می کنند؟ در ویکی پدیا استارتاپ به یک تجارت نوپا در قالب کمپانی، شراکت یا سازمان موقت گفته می شود. از جمله ویژگی‌های استارتاپ ها می توان به ارزش آفرینی، پایداری، مبتنی بر تکنولوژی های نوین نبودن، دارای نوآوری خلاقیت و ایده پردازی بودن، آینده نگری و تمرکز بر مدیریت فعالیت ها اشاره کرد. اهداف استارتاپ ها می تواند تمرکز برای رشد و ایجاد و راه اندازی یک مدل تجاری جدید در زمینه های خاص باشد. استارتاپ مبتنی بر...

جایگزین های فضای مجازی

جایگزین های فضای مجازی

جایگزین های فضای مجازی را میتوان از خود فضای مجازی با در نظر گرفتن مواردی مانند مدیریت زمان و آموزنده بودن بازی ها انتخاب کرد. استفاده از بازی های کامپیوتری در زمانه ما خیلی مورد نیاز است و کسانی که از استفاده های مثبت این فضا بدگویی می کنند سخت در حال اشتباه هستند. بلکه باید بگوییم کاملا برعکس گفته این ها صادق است و خوب یا بد بودن استفاده از فضای مجازی به عهده هر فردی است که از آن استفاده می کند. خیلی وقتا والدین برای خود یا فرزندانشان دغدغه استفاده بی رویه از فضای مجازی را دارند. ولی به این فکر می کنند...

رقابت فاسد دختران در فضای مجازی

رقابت فاسد دختران در فضای مجازی

رقابت فاسد دختران در فضای مجازی و چشم و هم چشمی در فضای مجازی سبب رقابت مجازی در شبکه های اجتماعی می شود. در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اغواگری یکی از مشکلات بسیار مهم است. ایجاد چشم و هم چشمی وقتی که یک دختر خانمی احساس می کند دختر خاله یا یکی از بستگان آن ها و حتی یک دختر خانم غریبه یک زندگی لاکچری و لوکس دارد یک زندگی پر زرق و برق دارد نا خود آگاه دلش می خواهد او هم چنین تصاویری در فضای مجازی منتشر کند. رقابت فاسد دختران در فضای مجازی سوء مصرف فضای مجازی می تواند...

خوراک مغز در مهمانی ها

خوراک مغز در مهمانی ها

خوراک مغز در مهمانی ها را مورد توجه قرار می هید. مهمانان ما علاوه بر غذای جس می توانند خوراک فکری و روحی نیز از ما دریافت کنند. سر سفره مهمانی ها، به غذای مهمان ها فوق العاده توجه می کنیم تا همه چیز کامل باشد. از زیتون پرورده تا انواع ترشیجات. غذای شیک و لوکس و تمیز. اما چقدر به خوراک مغزمان توجه می کنیم؟ اینکه قبل و بعد غذا راجع به چه موضوعی صحبت می کنند؟ چرا در مورد مهمانان خود و حتی زمانی که خود ما به مهمانی می رویم به این موضوع توجه نداریم که چه خوراک های فکری و روحی...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها