پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
آسیب یکسان بودن پسوردها

آسیب یکسان بودن پسوردها

آسیب یکسان بودن پسوردها برای کاهش ایمنی و امنیت فضای مجازی شما غیر قابل بخشش است. بهترین پسورد وقتی که تکرار می شود برای تمامی فضاهای حضور شما در اینترنت می تواند دیگر بهترین انتخاب نباشد. اکثر مردم دنبا پسوردهایشان یکسان است به این معنا که پسوردی که برای ایمیلشان دارند همان پسورد را برای اینستاگرام هم استفاده می کنند. از همان پسورد برای وب سایت خود و حتی وبلاگ خود و هر جای دیگری که از آن ها پسورد بخواهند استفاده می کنند. یکی بودن پسوردها اصلا اتفاق خوبی نیست و حتی از ان به عنوان یک فاجعه یاد می شود. آسیب یکسان...

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی به عهده خود فرد است. نیاز های همسران و فرزندان و والدین متفاوت است و هر کدام باید مطابق با نیاز خود از رسانه ها استفاده کنند. هر کدام از ما یک سری سلیقه و علایقی داریم. یک سری محتواها را دوست داریم. یک نفر ممکن است به محتوای خلبانی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای فضانوردی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای علمی محض علاقه مند باشد. به فیزیک و شیمی علاقه داشتن جزء ویژگی های شخصی هر فردی است. اما در هنگام استفاده از ابزار رسانه این مهم است که من مدیریت...

سرویس ارزش افزوده

سرویس ارزش افزوده

سرویس ارزش افزوده واقعیت تلخ جامعه امروز ما این است که بعضی به هر قیمتی تلاش میکنند کسب درآمد کنند. حتی به قیمت کوچک شدن سفره دیگران. برایشان مهم است که جیب هایشان پر از پول شود. برایشان مهم نیست که دیگران با چه سختی ای زندگی میکنند مهم این است که وضعیت زندگی آنها خوب باشد. سرویس ارزش افزوده نمونه همین کسب و کارهای جدید است که بعضی ها با اپراتور های تلفن همراه وارد قرارداد می شوند و یکسری شماره از افراد به اپراتورها میدهند. افراد ناآگاه عضو سرویس های ارزش ها افزوده میشوند.     دریافت روزانه فال حافظ، دریافت روزانه نکات عملی ، عضویت...

قاعده ناگفته اینستاگرام و عاقبت قصه!

قاعده ناگفته اینستاگرام

قاعده ناگفته اینستاگرام چندی قبل یکی از مدیران اینستاگرام در یکی از مصاحبه هایش گفته بود؛ مبنای کار ما این بوده است که وقتی مخاطب گوشی همراه خود را آنلایک میکند، ناخودآگاه به سراغ اینستاگرام برود و آن را باز کند. و ما الان شاهد این موضوع هستیم که فرد وقتی حتی ۵ دقیقه زمان خالی دارد برای استراحت، بین درس خواندن، بین جلسات، در اداره، در خانه و موقع کار کردن به سرعت به سراغ اینستاگرام می رود و آن را چک میکند. این خاصیت شبکه های اجتماعی در فضای مجازی است. درگیر کنندگی که این شبکه ها ایجاد میکنند و جذابیت بصری آنها...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها