پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تفکر رسانه ای در موسیقی

تفکر رسانه ای در موسیقی

تفکر رسانه ای در موسیقی تمامی رسانه هایی که ما از آن ها استفاده میکنیم اعم از فیلم و انیمیشن و بازی های رایانه ای و فضای مجازی نیاز به تعامل چشم و گوش با هم دارد. ولی در فضای موسیقی و آهنگ این اتفاق نمیفتد. هر رسانه دیگری در ابتدا چشم شما را درگیر میکند. چه رورنامه باشد و چه بازی یا فیلم. و بعد شنوایی شما را درگیر خودش میکند. اما موسیقی اینطور نیست. موسیقی فی نفسه و به خودی خود درگیر کننده و جذاب است. این جذابیت می تواند یک فرصت و یک تهدید باشد. فرض کنید شما در حال انجام یک فعالیت...

سه شبکه مورد علاقه نوجوانان

سه شبکه مورد علاقه نوجوانان

سه شبکه مورد علاقه نوجوانان فیسبوک و اینستاگرام و اسنپ چت و بررسی علت اعتیاد به شبکه های اجتماعی و دلیل جذابیت اینستاگرام و اسنپ چپ. طبق تحقیقاتی که اخیرا منتشر شده است نوجوانان بین ۱۳ تا ۲۴ سال بیشتر به شبکه های اینستاگرام ، اسنپ چت و فیسبوک علاقه دارند. از روی این علاقه مندی و میزان استفاده می شود چند مورد را شناسایی و درک کرد و حتی شاید بشود به این واسطه تحلیلی از آینده و افق پیش رو به دست آورد. اسنپ چت ، فیسبوک و اینستاگرام در دو مورد با هم اشتراک دارند. اولین مورد ساختار بصری است ، ساختاری...

رسانه ها برای افسردگی

رسانه ها برای افسردگی

رسانه ها برای افسردگی و درمان احساس عقب ماندگی میتوانند بسیار مفید باشند به شرطی که سواد رسانه‌ای و نحوه استفاده از فضای مجازی برای درمان افسردگی را بدانیم رسانه ها هم میتوانند برای از بین بردن افسردگی خوب باشند و هم میتوانند افسردگی ایجاد کنند. برای مثال بازی های موبایل و کامپیوتری هستند که که اعتماد  به نفس فرد و قدرت تحلیل او را بیشتر میکنند و شخصیت فرد را قوی تر میکنند. بازی هایی  با موضوعات و ساختار های مختلف و جذاب که که شخص را از حالت انزوای خود خارج میکنند و افسردگی او را کاهش می دهند و یا از بین میبرند. اما...

حضور موثر در فضای مجازی

حضور موثر در فضای مجازی

حضور موثر در فضای مجازی وقتی کنار ساحل قدم میزنید، موج ها تک به تک و شانه به شانه، پیش روی هم فریاد می زنند و صدایشان انسان را به وجد می آورد، یکی پس از دیگری بالا می آیند و دوباره فروکش می کنند، هر کجای ساحل که قدم بگذارید ماجرا همین است ... ازدحام موج ها، شور می آفریند و شوق و صدای شلوغی هایش ذهن انسان را تسخیر می کند، انگار همه افکار انسان اختصاص پیدا می کند به همان موج ها و دیگر اثری از انسانی که تا چند دقیقه پیش درگیر افکار و اتفاقات تلخ و شیرین بود، نیست! این...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها