پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی جشنواره ها و تخفیف ها و اتقاقات به ظاهر جذاب فضای مجازی گاهی ما را میبرد به سمت مصرف گرایی. هر چه بیشتر و بیشتر مصرف کنیم حس بهتری داریم. مثلا محصولی که در بازار معمولی با ۵۰ هزار تومان میتوان آن را خرید، توسط یک سایت اینترنتی معروف با قیمت نود هزار تومان و بعد با تخفیف به قیمت ۶۰ هزار تومان ارائه میشود و بسیاری از افراد ترغیب به خرید آن میشوند.     گاهی بدون اینکه واقعا به آن نیاز داشته باشند و صرفا به دلیل اینکه تخفیف خوبی بر روی آن میگیرند. غافل از اینکه در این خرید حتی بیشتر از...

اهمیت تربیت رسانه ای فرزندان

اهمیت تربیت رسانه ای فرزندان

اهمیت تربیت رسانه ای فرزندان در عصر حاضر بر کسی پوشیده نیست و به یکی از دغدغه های والدین تبدیل شده است. سختی هایی که امروز والدین با آن مواجه هستند نباید دغدغه والدین نسبت به آینده فرزندان را کمرنگ کند. آینده ای که بر پایه همین تکنولوژی و دنیای مجازی است. همان طور که ما نسبت به خوراک، پوشاک و سلامت جسمی کودکانمان دغدغه داریم؛ باید به نسبت فضای رسانه ای که با سلامت روح انسان ها و به خصوص فرزندان ارتباط دارد نیز دغدغه داشته باشیم و به آن اهمیت دهیم. والدینی که به این موضوع اهمیت میدهند و به لحاظ سواد رسانه ای...

مسئولیت گفتار و رفتار مجازی

مسئولیت گفتار و رفتار مجازی

مسئولیت گفتار و رفتار مجازی بر عهده تک تک کاربران رسانه ها و فضای مجازی است. ما باید با بیشترین مدیریت استفاده از فضای مجازی سالم ترین  و بهترین لحظات را ایجاد کنیم. خدایا! مگذار شرمنده کلماتمان در گفتار و نوشتار شویم ...   مسئولیت گفتار و رفتار مجازی شما اگر بخواهید در یک دفتر روزنامه استخدام شوید و یا برای روزنامه ای مطلب بنویسید؛ باید از زیر ذربین معیار های زیادی عبور کنید و ثابت کنید استحقاق نویسندگی مطالبی که هزاران نفر میخوانند را دارید. زمانی که شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کردند هر فردی یک روزنامه شخصی پیدا کرد! کاملا متعلق به خودش و با اختیار کامل...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها