پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
کودکان و رسانه ها

کودکان و رسانه ها

کودکان و رسانه ها یک مجموعه آموزشی ارزشمند و کاربردی است که با شنیدن چند پادکست ساده نکاتی پیرامون تربیت رسانه ای فرزندان، کودکان و رسانه ها و تربیت رسانه ای کودک و نوجوان برای شما بیان می شود. کودکان و رسانه ها کودکان و رسانه ها موضوعی است که نیازمند توجه والدین به کودکان در شبکه های اجتماعی و تربیت رسانه ای درست فرزندان برای حضور موثر در شبکه های اجتماعی.     طبیعتا هیچ کس دلش نمیخواهد فرزندانی داشته باشد که در جامعه ناهنجاری ایجاد کند. و یا در فضای خانواده دغدغه و اضطراب و یاس و نامیدی به وجود بیاورد. که این موضوع تا حد زیادی به...

قضاوت در رسانه‌ها

قضاوت در رسانه ها

قضاوت در رسانه ها ، دودی که اول چشمان خودِ ما را خواهد سوزاند ... یکی از مشکلاتی که در پی همه گیر شدن شبکه های اجتماعی رخ داد مشکلی است به نام قضاوت زود هنگام. انسان ها تنها از داخل یک قاب ۵ یا ۶ اینچی ماجرا را آن همه نه به صورت کامل بلکه از منابع مختلف میشنویم و گاهی بدون حتی جزئیات میشنویم. و متاسفانه بر همین اساسِ بی اساس، به راحتی افراد را قضاوت میکنیم. قضاوت کردن در فضای مجازی راحت است.   قضاوت در رسانه ها   کسی نیست که انسان را مواخذه کند و در صورت جویا شدن افراد مختلف؛ تنها با زدن یک...

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی آغاز می شود. مدیریت نگاه در فضای مجازی با تقوای مجازی و خود مراقبتی بدست می آید و تبلیغ در فضای مجازی بدون خودکنترلی معنی ندارد. در بحث تبلیغ در فضای مجازی اگر ماها حواسمان به رفتارمان و اتفاقاتی که حول این قضیه می گردد نباشد کل تبلیغی که ما انجام می دهیم بی برکت می شود. به عبارت دیگر اگر با توجیه اینکه من می خواهم کار تبلیغی انجام دهم فلان عکس را ببینیم یا فلان برخورد را داشته باشیم یا فلان اتفاق را رقم بزنیم نه تنها با برکت نمی شود بلکه اتفاقا برکت هم از بین...

تغییر پوشاک در فضای مجازی

تغییر پوشاک در فضای مجازی

تغییر پوشاک در فضای مجازی به همراه تغییر مد و لباس و سبک زندگی و گرفتن قدرت اختیار و تفکر انسان ها صورت می گیرد. اسیب های فضای مجازی در کمین مصرف کنندگان قرار دارد. در فضای مجازی کانال ها و شبکه های زیادی هستند که بحث پوشاک را مورد توجه قرار دادند. حالا چه در بحث ارائه یک سری پوشاک جدید، مدهای جدید، فشن های جدید باشد و چه بحث فروش آن محصولات باشد. سبک پوشش یکی از مدل های سبک زندگی ما است. مدل زندگی کردن من در مورد پوشش و نوع پوشاک مورد استفاده من چگونه است؟ فوق العاده باید مراقب باشیم...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها