پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها وابسته به محتوایی است که به تماشا مینشینیم و همین مطالب و پست های به ظاهر بی اهمیت مجازی که بی هدف آنها را نگاه میکنیم. نگاه ها افکار ما را می‌سازند و افکار، آینده ما را ... افکار و آینده ما در رسانه ها خیلی از افراد هنگامی که در اینترت و شبکه های اجتماعی هستند، هدفی جز سرگرمی و کمی دوری از فضای کاری ندارند. هنگامی که مطالب و پست های مختلف را تماشا میکنند، بی هدف صفحه را اسکرول میکنند و به هر چیزی نیم نگاهی دارند. وسواسی که شبکه های اجتماعی ایجاد میکنند و ذهن را طوری...

خود یک رسانه باشیم

خود یک رسانه باشیم

خود یک رسانه باشیم و با استفاده هوشمندانه و حرفه ای از ساده ترین ابزارهای رسانه ای و حتی بازنشر مطالب صحیح رسانه باشیم. همیشه ما فکر می کنیم که اتفاقات رسانه ای الزاما ابزارهای خاص می خواهد، الزاما تکنولوژی های پیشرفته، دستگاه های مدرن، نرم افزارهای جدید باید در اختیار من باشد تا بتوانم یک محتوای رسانه ای ایجاد کنم ولی واقعیت قصه این است که دیگر اینطور نیست. شما امروز با یک گوشی هوشمند ساده، خودتان یک رسانه هستید. شاید این جمله را زیاد شنیده اید. ما می توانیم خود یک رسانه باشیم زیرا یک زمانی عموم مخاطبین به دنبال یک محتوای شرکتی خاص و...

رسانه ها برای افسردگی

رسانه ها برای افسردگی

رسانه ها برای افسردگی و درمان احساس عقب ماندگی میتوانند بسیار مفید باشند به شرطی که سواد رسانه‌ای و نحوه استفاده از فضای مجازی برای درمان افسردگی را بدانیم رسانه ها هم میتوانند برای از بین بردن افسردگی خوب باشند و هم میتوانند افسردگی ایجاد کنند. برای مثال بازی های موبایل و کامپیوتری هستند که که اعتماد  به نفس فرد و قدرت تحلیل او را بیشتر میکنند و شخصیت فرد را قوی تر میکنند. بازی هایی  با موضوعات و ساختار های مختلف و جذاب که که شخص را از حالت انزوای خود خارج میکنند و افسردگی او را کاهش می دهند و یا از بین میبرند. اما...

بازار شایعه

بازار شایعه

بازار شایعه و دروغ های مجازی در عصر رسانه بسیار داغ تر از قبل شده است و شایعه پراکنی حتی گاهی اوقات برای برخی افراد تبدیل به یک تفریح شده است. بازار شایعات در فضای رسانه خیلی داغ است. جریان های سیاسی مختلف، احزاب فکری مختلف و حتی جریان های منحرف دینی به شکل جدی روی این موضوع کار می شود و از هیچ دروغ و تهمتی هم ابایی ندارند. تنها چیزی که برایشان مهم است این است که افکار مردم را به هم بریزند. مردم نسبت به فلان اتفاق بدبین بشوند و یا خوش بین شوند. یک شایعه توسط یک نفر در فضای مجازی منتشر...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها