پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
اگر نمی دانیم سخن نگوییم

اگر نمی دانیم سخن نگوییم

اگر نمی دانیم سخن نگوییم و با مسئولیت پذیری قدرت نمیدانم گفتن داشته باشیم و با سخن بی جا اطلاعات غلط در فضای مجازی منتشر نکنیم. عموما آدم ها راجع به نکات مختلفی نظر می دهند که خیلی وقتا در آن موضوعی که نظرشون رو ابراز می کنند تخصصی ندارند و دقیقا این آسیبی در فضای مجازی است که خیلی وقت ها متاسفانه ما هم درگیرش می شویم. یعنی یک پستی ارسال می شود توسط جریان خاصی راجع به موضوعی سیاسی، اجتماعی، فقهی و ... و ما در آن موضوع اصلا تخصص نداریم اما شروع می کنیم به نظر دادن آن هم با یک اعتماد به...

روابط مجازی

روابط مجازی

روابط مجازی دوست میشیم، دل میبندیم و آخرش فقط ... غصه ها و از دست رفتن های ما از ما به جا میمونه ... بیایید یک بار دیگر به روابط مجازی نگاهی بیاندازیم؛ اما این بار عمیقتر و با تفکر بیشتر. حقیقت این است که در همه زمان هایی که با شخصی به صورت مجازی رابطه داریم و او را همراه خودمان میدانیم، در واقع در همه آن زمان ها تنها چیزی که همراه ماست تلفن همراه ماست. احساسات، روابط و دوستی های مجازی بر اساس یک شناخت جزئی پایه گذاشته میشوند. برای شناخت یک شخص و فهمیدن شخصیت او مدت زمان طولانی نیاز است که با...

تفکر رسانه ای در انیمیشن

تفکر رسانه ای در انیمیشن

تفکر رسانه ای در انیمیشن تفکر رسانه ای دراین مبحث اتفاق بسیار بسیار مهمی است. حتی به نسبت بقیه رسانه ها مبحث تفکر رسانه ای در ساختار انیمیشن مهمتر است. و علت آن هم ساده است. به این دلیل که فیلم و سریال عموم مخاطبش بزرگسال است. همچنین موزیک و بسیاری از رسانه ها. اما غالب مخاطب انیمیشن خردسالان، کودکان و نوجوانان هستند. این سه رده سنی با انیمیشن و کارتن تعامل میکنند. که در واقع این موضوع هم میتواند یک فرصت باشد و هم یک تهدید.     بسیاری از پویانمایی های پرفروش دنیا مانند فروزن Frozen تاثیر بسیار زیادی در شکل گیری تفکر کودکان ما دارند. نه الزاما تفکر رسانه...

برتری سایت نسبت به وبلاگ

برتری سایت نسبت به وبلاگ

برتری سایت نسبت به وبلاگ زمانی مشخص می شود که شما تولید محتوای کاربردی مفید و منطقی و عمیق داشته باشید و مطلب خود را در فضای تحت وب و سرچ قرار دهید و توان مدیریت آن را داشته باشید. زمان ما هیچوقت بیشتر از ۲۴ ساعت نمی شود و در این ۲۴ ساعت کارهای زیادی هست که باید رقم بزنیم از عبادت، از غذا خوردن، از توجه به خانواده، از تفریح و خیلی از اتفاقات و کارهای دیگه پس طبیعتا زمان ما برای ایجاد هر اتفاقی محدود است. اما این مشکل نیست اگر برنامه ریزی و قاعده و قانون داشته باشد. مشکل اصلی جایی...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها