پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف گرایی در نسل جدید بسیار بیشتر از قبل به چشم می خورد. مدیریت مصرف رسانه ای خود را به سمت تولید محور بودن جهت دهی کنید. ابزارهای امروز ما را به سمت مصرف کردن بردند. نه الزاما مصرفی که در اینستاگرام می بینیم، نه مصرفی که کانال های اجتماعی دارند ما را به سمت خود می برند فلان غذا، فلان لباس، آشپزی. نه الزاما اینها. بلکه مصرف در مقابل تولید و ما باید بتوانیم یک محتوای دیجیتال با کیفیت بالا را تولید کنیم. ای محتوای دیجیتال می تواند یک اپلیکیشن باشدو یا یک ویدئو با کیفیت و خوب. با تغییر ذائقه رسانه...

شروع استارتاپ

شروع استارتاپ

قبل از شروع هر استارتاپ چهار مرحله کار نیاز است: تحقیق، تحقیق، تحقیق شروع پر قدرت! راستش را بخواهید متاسفانه در جامعه ما و در ذهن بسیاری از افراد اینطور جا افتاده است، که به محض شنیدن نام استارتاپ چند جوان را تصور میکنند که از ابزار های مدرن استفاده میکنند، بگو بخند میکنند و کار های جذاب و سرگرمی های جالب در کنار کارشان دارند و سر ماه هم پول هنگفتی به جیب میزنند!   شروع استارتاپ اما واقعیت اصلا اینطور نیست. نه همه استارتاپ ها مربوط به حوزه تکنولوژی و ابزار های به روز هستند، و نه صاحبان استارتاپ همه جوان هستند و نه اینکه به سرعت...

بازنشر یا فوروارد

بازنشر یا فوروارد

بازنشر یا فوروارد یکی از اتفاقاتی که در فضای رسانه ای امروز بسیار رایج است، کپی پیست یا بازنشر است، بدین معنا که مخاطب وقتی یک محتوایی را می بیند فارغ از سندش، فارغ از راست یا دروغ بودنش آن را منتشر می کند. وقتی ازش می پرسی که چرا این محتوا را منتشر می کنی میگه چون در فلان پیج و یا فلان کانال بود. ازش می پرسی سند این مطلب رو مشاهده کردی؟ این حرف راست بود؟ واقعیت این است که ما برای تک تک تولید محتوا و فوروارد هایی که در فضای مجازی انجام می دهیم مسئول هستیم. ذهنیت و تفکر ساختیم برای یک...

بازی ماین کرافت

بازی ماین کرافت یک بازی فوق العاده

بازی ماین کرافت یک بازی فوق العاده جذاب برای مخاطبین از گرافیک بالایی برخوردار نیست ولی یکی از پر مخاطب ترین بازی های دنیای امروز به شمار می رود. همیشه فکر می کنیم یک بازی جذاب یعنی الزاما بازی ای که یک گرافیک فوق العاده داشته باشد، یک ساختاری که همه اتفاقات واقعی باشند و یک گرافیک منحصر به فرد داشته باشد. در صورتی که ما داریم در دنیایی زندگی می کنیم که اصلا اینطوری نیست. خیلی از بازی ها گرافیک بالایی ندارند و مخاطبین زیادی دارند. این بازی ها غالبا خیلی از آسیب های بازی هایی با گرافیک بالا را هم ندارند. بازی ماین کرافت...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها