پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
اعتیاد به شبکه های اجتماعی

اعتیاد به شبکه های اجتماعی

اعتیاد به شبکه های اجتماعی و اعتیاد به فضای مجازی ناشی از تربیت رسانه ای اشتباه است. اعتیاد به اینستاگرام یک روزه به وجود نمی آید. ۲ ساعت و نیم فیلم رو با دقت نگاه میکنیم اما، یه نماز ۵ دقیقه ای برامون کوه میشه!   اعتیاد به شبکه های اجتماعی چند بار شده که نمازمان قضا شده باشد؟ و چند بار از آن زمان ها دلیل موجهی برای آن داشته ایم؟ یا دلیلی برای آن بتراشیم که از نظر خودمان موجه است؟! فیلم هایی که هر زمانی میتوان آنها را دید. گفتگوهایی که هر زمانی میشود آنها را انجام داد. شبکه های اجتماعی که حتی اگر چکشان نکنیم هم...

تبلیغ موثر

تبلیغ موثر در کنار کیفیت

تبلیغ موثر تا رسیدن به مقصد ، توقف ممنوع! چه کار چه تبلیغ! امروز در هر کاری تبلیغات حرف اول را میزند. اهمیت تبلیغات درست و موثر اگر بیشتر از انجام خود کار نباشد کمتر نیست. البته که تبلیغات خوب باید پشتوانه قدرتمندی نیز داشته باشد. یک تبلیغ جذاب برای یک خدمت یا کالای بی کیفیت به زودی شکست خواهد خورد. در گذشته برای معرفی کسب و کار و محصولات از تبلیغات محیطی در سطح شهر استفاده میشد. از پخش تراکت تا بیلبوردهای تبلیغاتی و ...   تبلیغ موثر   امروز هم شاهد این نوع تبلیغات هستیم، اما با وجود بستر قوی و قدرتمندی از همچون شبکه های اجتماعی با ده ها...

وظیفه کنونی در فضای مجازی

وظیفه کنونی در فضای مجازی چیست؟

وظیفه کنونی در فضای مجازی چیست؟ در جنگ پیش رو باید چه کرد؟! وظیفه ما در فضای مجازی بعد از قطعی اینترنت بسیار سنگین و حساس است ما باید بتوانیم با ارائه محتوای مناسب و حرفه ای روشنگری کنیم. در این شرایط باید با پوشش رسانه ای موفق و درست با انبوهی از کشته سازی ها مقابله کنیم. جنگ در فضای مجازی بعد از اتصال دوباره اینترنت و فضای مجازی و اتمام اختشاشات رخ خواهد داد. از هم اکنون باید به فکر جمع آوری و تولید محتوای حرفه ای برای تبلیغ در فضای مجازی بود تا در زمان خود بتوانیم از آن بهره...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها