پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
منبع مطالب رسانه ها چیست

منبع مطالب رسانه ها چیست

منبع مطالب رسانه ها چیست ؟ تا بحال فکر کردیم که، سند و منشاء خیلی از پیام های بی سند تلگرامی و اینستاگرامی و ... کجاست؟! چند بار برایمان پیش آمده که مطلبی را در شبکه های اجتماعی یا شبکه های پیام رسان بخوانیم و هیجانزده شویم یا ناراحت و یا تعجب کنیم؛ برای دیگران تعریفش کنیم و درباره اش صحبت کنیم، نقدش کنیم یا شروع به تعریف و تمجید از آن کنیم. اما کمی صبر کنید! چیزی در این میان کم است! منبع مطالب رسانه ها چیست هگام استفاده از فضای مجازی چه دلیلی برای قبول کردن مطالبی هست که در فضای مجازی میخوانیم یا میبینیم. سندی آیا...

رعایت محرم و نامحرم در فضای مجازی

رعایت محرم و نامحرم در فضای مجازی

رعایت محرم و نامحرم در فضای مجازی هم باید مانند فضای حقیقی مرود توجه باشد. همانگونه که در فضای حقیقی از بسیاری از برخوردها پرهیز می کنیم در فضای مجازی هم باید همین رفتار را داشته باشیم. در فضای مجازی باید خیلی بیشتر از فضای حقیقی مواظب باشیم فضای حقیقی جایی است که خیلی وقت ها آدم با لحاظ حضور طرف مقابل از گفتن خیلی از کلمات پرهیز می کند از گفتن خیلی از کلمات و بیان خیلی از رفتارها دوری می کند ولی در فضای مجازی اینطور نیست. فضای مجازی با لحاظ اینکه حضوری درش نیست به خانم ها و آقایان اجازه صمیمی شدن می...

اسارت در فضای مجازی

اسارت در فضای مجازی

اسارت در فضای مجازی حبس در زندان رسانه ها و زندان فضای مجازی از جمه آسیب های فضای مجازی به شمار می روند. خدایا کمکم کن بگذرم، از آنچه مرا از تو دور میسازد ... چقدر از زمانی که رسانه ها فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به شکل امروز کار خود را شروع کرده اند میگذرد؟ چند مدت است که جوامع درگیر مشکلاتی نظیر اعتیاد به شبکه های مجازی شده اند؟ که هر روز و هر سال هم این آمار بیشتر و بیشتر میشود.   اسارت در فضای مجازی حال چه مدت است که انسان ها خدا را شناخته اند و میدانند اوست که همه چیز...

مارک زاکربرگ و حریم شخصی

مارک زاکربرگ و حریم شخصی

مارک زاکربرگ و حریم شخصی و رفتار زاکربرگ به عنوان یک مدیر موفق در کمپانی های فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام در مدیریت استفاده از ابزار های رسانه ای به یک الگو تبدیل شده است. بسیاری از ما در فضای خانه و خانواده نسبت به حریم شخصی خود احترام می گذاریم و برای ما مهم است که کسی نسبت به فعالیت ها مکالمات، تصاویر و ... دسترسی نداشته باشد و اطلاعی پیدا نکند. همه انسان های دنیا دوست ندارند چهار دیواری امن آن ها لو برود. در عصر ما حفاظت کامل از حریم شخصی احتیاج به آموزش دارد. مارک زاکربرگ و حریم شخصی مارک زاکربرگ مدیر بزرگترین...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها