پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
آگاهی والدین در فضای مجازی

آگاهی والدین در فضای مجازی

آگاهی والدین در فضای مجازی آگاهی والدین در شناخت ابزار های رسانه ای، اولین قدم در سلامت فکری کودکان   آگاهی والدین در فضای مجازی بازی های ویدئویی و موبایلی و شبکه های اجتماعی در این دوره جزء جدانشدنی زندگی کودکان و نوجوانان هستند. و مبنا هم بر این نیست که ما فرزندان خود را از این فضا دور نگه داریم. بلکه اتفاقا باید آن ها را تشویق به استفاده از این امکانات هم بکنیم. زیرا آینده انسان ها به وسیله همین ابزار ساخته خواهد شد. اما استفاده ای درست... این موضوع که شبکه های اجتماعی و انواع رسانه های مجازی میتوانند خطراتی برای کودکان به همراه داشته باشند...

روابط مجازی

روابط مجازی

روابط مجازی دوست میشیم، دل میبندیم و آخرش فقط ... غصه ها و از دست رفتن های ما از ما به جا میمونه ... بیایید یک بار دیگر به روابط مجازی نگاهی بیاندازیم؛ اما این بار عمیقتر و با تفکر بیشتر. حقیقت این است که در همه زمان هایی که با شخصی به صورت مجازی رابطه داریم و او را همراه خودمان میدانیم، در واقع در همه آن زمان ها تنها چیزی که همراه ماست تلفن همراه ماست. احساسات، روابط و دوستی های مجازی بر اساس یک شناخت جزئی پایه گذاشته میشوند. برای شناخت یک شخص و فهمیدن شخصیت او مدت زمان طولانی نیاز است که با...

موفقیت با مدیریت زمان در فضای مجازی

موفقیت با مدیریت زمان در فضای مجازی

موفقیت با مدیریت زمان در فضای مجازی امکان پذیر است. این یک آرزو نیست و کسانی که دنبال راز های موفقیت در فضای مجازی هستند می توانند از این موضوع استفاده کنند. زمانی ما در زندگیمان موفق می شویم که بتوانیم زمانمان را مدیریت کنیم. یعنی چی؟ یعنی اگر من یک ربع برای تفریح و استراحت در نظر گرفتم و خواستم در یک شبکه اجتماعی پیام کانال ها و محتوا های آن را بخونم ۱۶یا ۱۸ دقیقه نشود. اگر به فرزندم میگم ۴۵ دقیقه، ۵۰ دقیقه وقت داری با لبتاب کار کنی یک ساعت نشود. ما هم نسبت به خود و هم پپیرامون خود باید...

مالکیت استفاده از ابزار

مالکیت استفاده از ابزار

مالکیت استفاده از ابزار های مورد نیاز برای اینترنت و فضای مجازی به عهده چه کسی باشد؟ از چه زمانی می توانیم برای فرزندان و یا خودمان لب تاب و گوشی هوشمند بخریم؟ یک سوالی که همیشه برای ما مطرح است این است که از چه سنی برای فرزندانمان گوشی موبایل یا تبلت بگیریم؟ تنها یک قاعده دارد و آن این است که زمانی باید برای فرزندانمان موبایل یا تبلت بگیریم که آنها به این ابزار نیاز داشته باشند. منظور از نیاز چیست؟ عدم وجود این ابزار آسیب به درس و تفکر و اتفاقات پیرامونش وارد کند و یا اینکه این ابزار بتواند باعث پیشرفت و ارتقای...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها