پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
برتری سایت نسبت به وبلاگ

برتری سایت نسبت به وبلاگ

برتری سایت نسبت به وبلاگ زمانی مشخص می شود که شما تولید محتوای کاربردی مفید و منطقی و عمیق داشته باشید و مطلب خود را در فضای تحت وب و سرچ قرار دهید و توان مدیریت آن را داشته باشید. زمان ما هیچوقت بیشتر از ۲۴ ساعت نمی شود و در این ۲۴ ساعت کارهای زیادی هست که باید رقم بزنیم از عبادت، از غذا خوردن، از توجه به خانواده، از تفریح و خیلی از اتفاقات و کارهای دیگه پس طبیعتا زمان ما برای ایجاد هر اتفاقی محدود است. اما این مشکل نیست اگر برنامه ریزی و قاعده و قانون داشته باشد. مشکل اصلی جایی...

اینترنت بالنی چیست و چرا؟

اینترنت بالنی چیست و چرا؟

اینترنت بالنی چیست ؟ اینترنت بالنی یکی از تکنولوژی هایاست که اخیرا به طور جدی از آن صحبت میشود ، و شرکت های بزرگی مانند گوگل و فیسبوک امروزه در حال آزمایش آن هستند. یک بالن معمولی را در نظر بگیرید که برای مقاصد توریستی و گردشگری استفاده میشود. این بالن ابزاری را حمل می کند که به واسطه آن تا افرادی که تا شعاع گسترده ای زیر محیطی که آن بالون قرار دارد، هستند میتوانند به راحتی از اینترنت استفاده کنند. این مساله جنبه های مختلفی دارد و یکی از آن ها این است که دیگر موضوعی به نام فیلترینگ اینترنت دیگر وجود نخواهد داشت. فرض...

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف گرایی در نسل جدید بسیار بیشتر از قبل به چشم می خورد. مدیریت مصرف رسانه ای خود را به سمت تولید محور بودن جهت دهی کنید. ابزارهای امروز ما را به سمت مصرف کردن بردند. نه الزاما مصرفی که در اینستاگرام می بینیم، نه مصرفی که کانال های اجتماعی دارند ما را به سمت خود می برند فلان غذا، فلان لباس، آشپزی. نه الزاما اینها. بلکه مصرف در مقابل تولید و ما باید بتوانیم یک محتوای دیجیتال با کیفیت بالا را تولید کنیم. ای محتوای دیجیتال می تواند یک اپلیکیشن باشدو یا یک ویدئو با کیفیت و خوب. با تغییر ذائقه رسانه...

حرف های دروغ

حرف های دروغ

تشخیص حرف های دروغ و راست در رسانه ها و فضای مجازی سخت شده است. اما ضرب المثل " شنیدن کی بود مانند دیدن " هنوز واقعیت دارد و به ما در تشخیص دروغ های مجازی کمک می کند. در بهترین شرایط در فضای مجازی باز هم امکان فریب و دروغ وجود دارد. باید در تمامی مطالبی که از فضای مجازی دریافت می کنیم احتمال اشتباه و دروغ هم بدهیم. هیچ مطلبی را بدون تحقیق قبول نکنیم و از منبع های معتبر اطلاعات دریافت کنیم. حرف های دروغ حرف های راست دیدنی هستند، حرف های دروغ شنیدنی! معمولا کسانی که شایعه پراکنی و دروغ پردازی می...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها