پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
باختن زمان مفید به فضای مجازی

باختن زمان مفید به فضای مجازی

باختن زمان مفید به فضای مجازی با عدم مدیریت زمان در فضای مجازی یک اشتباه استراتژیک است که با رعایت قوانین سواد رسانه ای و افزایش سطح آگاهی و مدیریت استفاده قابل پیشگیری است. خدایا ما را باغبان درختان بی ثمر مخواه! برد و باخت فقط در مسابقه ها و میادین ورزشی نیست. ما هر روز و هر لحظه در یک مسابقه بزرگ هستیم. مسابقه زندگی. تنها برگ برنده ما در این مسابقه زمان ماست. سرمایه با ارزشی که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. اما قابل تعویض چرا. هر ثانیه داریم از سرمایه محدودمان خرج می کنیم. این سرمایه را می دهیم و در عوض چیزی...

لایه های رسانه ای

لایه های رسانه ای

لایه های رسانه ای مجموعه آموزش تصویری است با موضوعات اهمیت تدوین، اهمیت موسیقی، اهمیت عکس ها و رنگ ها، اهمیت کلمات و جملات و زمان دادن به مخاطب. اهمیت تدوین خیلی از اوقات وقتی که مشغول تماشای فیلم و یا سریالی هستیم ذهن ما در نگاه اول پیام اولیه این محتوا را دریافت میکند. در حالی که ساختار رسانه ها به صورت لایه ای است و تنها در یک بخش خلاصه نمیشود. بنابراین پیامی که ذهن ما دریافت میکند تنها یک پیام ابتدایی از این ویدئو یا عکس است. اما مغز هر چه که زمان بیشتری را صرف مشاهده رسانه میکند و فیلم به جلو...

شروع کسب و کار اینترنتی

شروع کسب و کار اینترنتی

قبل از شروع کسب و کار اینترنتی چند سوال از خودِ خودمان بپرسیم ... چه نیازی برطرف میکند؟! این نیاز چقدر مخاطب دارد؟! آینده این کار چگونه خواهد بود ...   شروع کسب و کار اینترنتی تجارت های مجازی و کسب و کار هایی که در بستر اینترنت جریان دارند و موفق هستند همگی یک پشتوانه قوی از تحقیق و بررسی دارند. ورود به فضای کسب و کار آنلاین نیازمند روزها تحقیق و صرف وقت است تا به وسلیه آن بتوان مخاطب هدف و نیاز های او را شناسایی کرد. همچنین وقتی که ایده ی راه اندازی یک تجارت اینترنتی را دارید نباید تنها برهه زمانی که در...

برای خودمون زندگی می کنیم

برای خودمون زندگی می کنیم یا بقیه؟

برای خودمون زندگی می کنیم یا بقیه؟ خیلی از اوقات آدم هایی که وارد اینستاگرام می شوند فکر میکنند شهرت همه چیز است. تعداد فالوور بالا همه چیز است. زندگی یعنی اینکه فالوور ها و لایک ها و کامنت ها زیاد باشند. با همان ها زندگی میکنند و از زندگی واقعی آنها تحت الشعاع قرار میگیرد. آرامش زندگی را از دست میدهند و علاوه بر آن تکیه عقل خودشان را هم کنار میگذارند و تنها به نظرات دنبال کنندگان خود اهمیت میدهند. اگر فالوور هایشان از چیزی خوششان نیاید آن را انجام نمیدهند. پس اختیار و خواسته خودشان چه میشود؟     قدرت تصمیم گیری خودشان چه میشود؟ همان هایی...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها