پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
غیرفعالسازی سرویس ارزش افزوده

غیرفعالسازی سرویس ارزش افزوده

غیرفعالسازی سرویس ارزش افزوده سرویس های ارزش افروده سرویس هایی هستند که خیلی از ما حداقل یک بار به آنها و دردسرهایشان برخورده ایم. پیامک های مزاحم تبلیغاتی و سرویس های پیامکی که هر روز و هر ساعت آرامش و آسایش ما را بر هم میزنند. حقیقت ماجرا این است که افرادی سودجو بدون اجازه من و شما این سرویس ها را بر روی شماره تلفن همراه ما فعال میکنند و با ارسال هر پیامک از حساب شارژ ما کم میکنند.   غیرفعالسازی سرویس ارزش افزوده   تا به حال برایتان پیش آمده که بلافاصله پس از شارژ کردن خط همراهتان شارژتان تمام شود بدون اینکه استفاده ای...

شروع همه چیز با بسم الله

شروع همه چیز با بسم الله

شروع همه چیز با بسم الله قاعده این است که ما در فضای حقیقی کارهایمان را با بسم الله شروع کنیم. با گفتن بسم الله الرحمن الرحیم. زندگی ما باید این قالب را داشته باشد. خب این چه ارتباطی با فضای مجازی می تواند داشته باشد؟ فضای حقیقی زندگی ما جای خود ولی ما یک زندگی مجازی هم داریم.     مثلا ممکن است یک فضای تجاری در فضای مجازی داشته باشیم، یا ممکن است اقدام کنیم برای خرید یک محصول. یا اقدام کنیم به ایجاد یک وبسایت یا یک اپلیکیشن. تمام این ها بخشی از ساختار زندگی ماست. ولو در فضای مجازی. به همین دلیل این کار ها...

تربیت رسانه ای فرزند

تربیت رسانه ای فرزند

تربیت رسانه ای فرزند باور کنیم! مسئولیت رسانه ای بچه هامون، با ماست! تربیت رسانه ای فرزند مسئولیت والدین تنها در تامین نیازهایی همچون پوشاک و خوراک و محبت کردن محدود نمیشود. پدر و مادر مسئولیت مهم دیگری نیز دارند که در واقع تامین خوراک ذهن و رقم زدن آینده فرزندان شان است. نه شبکه های تلوزیونی و ماهواره ای و نه رسانه های اجتماعی همچون اینستاگرام و  ... و نه اینترنت هیچ یک نمیتوانند جایگزین خانواده شوند. کودکی که تازه با محیط اطراف خودش آشنا شده و در میان انبوهی از تکنولوژی های جذاب قرار گرفته است، کنجکاوانه قصد امتحان کردن همه چیز را دارد و مسلما هیچ...

تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی

تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی

تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی چیست؟ رسانه ها، افکار ما را می سازند و افکار، لباس و خوراک و ... رسانه ها ابزار بسیار قوی ای هستند. سازندگان آنها درست به همه چیز فکر کرده اند. با تحلیل رفتار های انسان ها ویژگی های این شبکه ها را تعریف کرده اند. تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی شگرد های جذب مخاطب و تاثیر گذاری بر او پایه و اساس ساخت این شبکه ها هستند. در جامعه امروز بسیاری از جهت دهی های فکری و سیاسی از این رسانه ها پایه گرفته است. فعالیت شبکه های اجتماعی و رسانه های جمعی تنها به جمع افراد ختم نمیشود و...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها