پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری و حتی کنترل جریان های فکری رسانه ای برای مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی در عصر ما به راحتی قابل انجام است. گوشی های هوشمند و به شکل کلی ابزارهای دیجیتال، چه موبایل و چه تبلت هر کدام یک رسانه هستند. رسانه ای که دست یک فرد و یک انسان واقعی است که مخاطب با این انسان واقعی ارتباط برقرار می کند. حالا شما در نظر بگیرید می خواهید علیه و یا به نفع یک جریان فکری قدم بردارید این اتفاق به سادگی رقم می خورد این ابزار در لحظه می تواند محتوایی تولید کند که مخاطبین شما می توانند بازنشر دهنده...

اهمیت اطلاعات

اهمیت اطلاعات

اهمیت اطلاعات در فضای مجازی مانند حقیقی بسیار بالا است. حفظ حریم خصوصی برای حفاظت اطلاعات شخصی بر عهده هر فرد است و خود ما باید مراقب آن باشیم. باور کنیم یا نه امروزه مجموعه های مختلفی هستند که اطلاعات ما برایشان بسیار مفید است و حاضرند هزاران دلار خرج کنند تا اطلاعات ما را به دست آورند. شاید از خودتان بپرسید که اطلاعات ما به چه درد آنها می خورد؟ اطلاعات من یه آدم خانه دار، من یه آدم دانشجو به چه دردشان می خورد؟ لطفا اهمیت اطلاعات خود را دست کم نگیرید. شاید از خود بپرسید حریم خصوصی و اطلاعات من به عنوان یک...

بازار شایعه

بازار شایعه

بازار شایعه و دروغ های مجازی در عصر رسانه بسیار داغ تر از قبل شده است و شایعه پراکنی حتی گاهی اوقات برای برخی افراد تبدیل به یک تفریح شده است. بازار شایعات در فضای رسانه خیلی داغ است. جریان های سیاسی مختلف، احزاب فکری مختلف و حتی جریان های منحرف دینی به شکل جدی روی این موضوع کار می شود و از هیچ دروغ و تهمتی هم ابایی ندارند. تنها چیزی که برایشان مهم است این است که افکار مردم را به هم بریزند. مردم نسبت به فلان اتفاق بدبین بشوند و یا خوش بین شوند. یک شایعه توسط یک نفر در فضای مجازی منتشر...

تغییر پوشاک در فضای مجازی

تغییر پوشاک در فضای مجازی

تغییر پوشاک در فضای مجازی به همراه تغییر مد و لباس و سبک زندگی و گرفتن قدرت اختیار و تفکر انسان ها صورت می گیرد. اسیب های فضای مجازی در کمین مصرف کنندگان قرار دارد. در فضای مجازی کانال ها و شبکه های زیادی هستند که بحث پوشاک را مورد توجه قرار دادند. حالا چه در بحث ارائه یک سری پوشاک جدید، مدهای جدید، فشن های جدید باشد و چه بحث فروش آن محصولات باشد. سبک پوشش یکی از مدل های سبک زندگی ما است. مدل زندگی کردن من در مورد پوشش و نوع پوشاک مورد استفاده من چگونه است؟ فوق العاده باید مراقب باشیم...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها