پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تحلیل انیمیشن مینیون ها

تحلیل انیمیشن مینیون ها

تحلیل انیمیشن مینیون ها به عنوان یکی از صد ها پویانمایی در خصوص ترویج تفکرات غربی و سبک زندگی مورد پسند سیاست مداران آمریکایی، می تواند بسیاری از پیام های غیر مستقیمی که توسط کمپانی های همسو با تفکرات غربی تولید میشود را به طور واضح بیان کند. استفاده از ابزار های رسانه ای برای انتقال تفکرات و پیام ها به یک امر متداول تبدیل شده است این ما هستیم که باید با افزایش سواد رسانه ای خود را از آسیب های رسانه ها محافظت کنیم. تحلیل جنجالی انیمیشن محبوب و مشهور مینیون ها که امروزه آنها را از عروسک گرفته تا برچسب ها، کوله...

بدبینی در فضای مجازی

بدبینی در فضای مجازی

بدبینی در فضای مجازی به ما کمک می کند تا در دام شایعات مجازی قرار نگیریم و با بازنشر و فوروارد اطلاعات غیر مفید و  غلط شایعه پراکنی در فضای مجازی نکنیم. تکنیکی به نام بدبین بودن همه جا بد نیست. زمانی که باید بدبین باشیم اتفاقا بدبین نیستیم و زمانی که نباید بدبین باشیم، بدبین هستیم. زمانی که یک محتوا توسط شایعه پراکنان در فضای مجازی منتشر می شود و ما به راحتی آن را بازنشر می کنیم ما هم در گسترش آن شایعه نقش داشته ایم. بدبینی در فضای مجازی بازار شایعات در فضای مجازی بسیار داغ است و جریانات دینی و سیاسی و...

کار تبلیغی اصولی و دقیق در فضای مجازی

کار تبلیغی اصولی و دقیق در فضای مجازی

کار تبلیغی اصولی و دقیق در فضای مجازی ضامن تبلیغ موفق در این راستا است. شما باید اصول تبلیغ در فضای مجازی را بدانید و به آن عمل کنید تا تبلیغ مجازی موفق داشته باشید. در فضای مجازی اتفاقات باید اصولی و درست کنار هم چیده شوند. به خصوص زمانی که شما بخواهید کار تبلیغی یا یک کار اصولی محتوایی انجام دهید. به این معنا که اگر فقط به یک اکانت شبکه اجتماعی بسنده کردید اگر آن سایت و کمپانی خیلی راحت مثل اینستاگرام و فیسبوک می تواند حساب کاربری شما را حذف کند. کار تبلیغی اصولی و دقیق در فضای مجازی اعتماد بیش از حد...

رفتار با فرزندان در فضای مجازی

رفتار با فرزندان در فضای مجازی

رفتار با فرزندان در فضای مجازی و رسانه ها هیچگاه نباید آمرانه باشد. فرزندان امروز نمیتوانند تحکم را تحمل کنند و باید با محبت واقعی با آنها رفتار کنیم. هنگامی که پدر ها و مادر ها در مواجهه با خطای فرزندان در شبکه های مجازی، با نگاه از بالا به پایین و زور گفتن با آن ها برخورد کنند در واقع نه تنها کمکی به اصلاح آنها نمیکنند، بلکه جلوه خودشان در نظر فرزندان را نیز خراب می کنند. فرزندی که پدر و مادر خود را در کنار خودش ببیند نه بالای سرش تلاش می کند تا در جهت مثبت، و جهتی که مورد رضایت والدینش...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها