پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تفکر رسانه ای در بازی

تفکر رسانه ای در بازی های کامپیوتری

تفکر رسانه ای در بازی های کامپیوتری ساختاری بسیار وسیع دارد. اگر حواسمان نباشد و نتوانیم این ساختار رسانه ای بازی را برای خودمان و یا خانواده مان کنترل کنیم. اتفاقات تلخی رقم خواهد خورد. اثرگذارترین رسانه ها فضای مجازی و بازی های کامپیوتری هستند. دلیل آن نیز واضح است؛ چون رسانه هایی مانند موسیقی، تصویر، فیلم و انیمیشن و سریال شما یک مخاطب یکسویه هستید. پیامی ارسال می شود و به شما میرسد. ولی در بحث بازی های رایانه ای و فضای مجازی و فضای سایبر تعامل دو سویه است. پست که میگذارید بازخورد میگیرید و با قرار دادن نظرات هم با دیگران تعامل میکنید. در بازی...

دوستان مجازی

چقدر از دوستان مجازی دوستای واقعی هستند؟

واقعیت دوستان مجازی خیلی وقت ها نقطه ی پیش روی خیلی از لبخند های آنی و لحظه ای، گریه های شبانه ست موقع خواب. توی دنیای امروز فکر میکنیم دوستان مجازی در رسانه ها واقعا رفیقمان هستند. گاها ممکن هست که باشند اما چند درصدشان؟ اگر به مشکلی برخوریم، اگر همان دختر خانمی که عکسهای خودش را با آرایش و لباس های نامناسب منشر میکند، تصادفی داشته باشد و ظاهر خودش را از دست بدهد چند درصد از فالوور های خودش را از دست خواهد داد؟     این ها واقعیت های این دنیاست که خیلی اوقات توجهی به آنها نداریم. همشه میگوییم از همین الان باید لذت برد. اما...

موج های فضای مجازی

موج های فضای مجازی

موج های فضای مجازی مجموعه ای از ۳ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید سطح آگاهی خود را نسبت به جریانات فضای مجازی و ایجاد موج های ویروسی در فضای مجازی ارتقا دهید. در شبکه های اجتماعی و شبکه های پیامرسان شما می توانید یک عضوی از یک موج باشید یا می توانید سازنده یک موج باشید. حتما در فضای مجازی مواظب افراد سودجو باشید. افرادی که حسب یک سری ایدئولوژی های اشتباه یا یک سری توقعات نابجا یک موجی در این فضا راه می اندازند الزاما انسان هی درست با طرز فکر درست نیستند. بهتر است نسبت به تمامی محتوایی که دریافت...

سرچ در گوگل

سرچ در گوگل

سرچ در گوگل هر قیمت هر تبلیغ هر خرید و هر موضوعی را قبل از انجام گوگل کنیم! خیلی از اوقات در زندگیمان به مشکلات و بن بست هایی میخوریم که نیاز داریم در همان لحظه از کسی مشورت بگیریم و با افرادی صحبت کنیم که چنین مشکلی را پشت سر گذاشته اند و تجربه ای مشابه داشته اند. یا موضوعاتی گاها کوچک که آن ها نیاز به دانستن نکاتی دارند که میبایست از یک فرد متخصص سوال کرد. خیلی از اوقات هنگام قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی یک همراه همیشگی را فراموش میکنیم. یک ابزار بسیار مفید که در آن تقریبا میتوان پاسخ هر...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها