پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
صداقت در فضای مجازی

صداقت در فضای مجازی

صداقت در فضای مجازی شرط اول موفقیت در کسب وکار مجازی صداقت است! عین دنیای حقیقی 🙂 تجربه خرید اینترنتی و استفاده از بستر تجارت آنلاین میتواند بسیار دلچسب باشد. چشیدن طعم شیرین سهولت و راحتی خرید در کمترین زمان که اصلی ترین هدف به وجود آمدن فروشگاه های آنلاین است. اما گاهی بعضی ها با فریب و دروغ این شیرینی را تلخ میکنند. ساختار فضای مجازی به نحوی است که به راحتی میتوان در آن اغراق کرد و محصولات را خیلی بیشتر از ارزش واقعی شان به مشتریان نشان داد. کیفیتی که در عکس هایی که با دوربین های حرفه ای گرفته میشود میتواند گول زننده...

کنترل رسانه ها یا کنترل ما

کنترل رسانه ها یا کنترل ما

کنترل رسانه ها یا کنترل ما یک سوال ساده ولی سرنوشت ساز! مسیر زندگی مارو چه کسی مشخص میکنه؟! روح، عقل و یا دل و نفس؟! تا به حال به این فکر کرده اید که تا چه حد تحت تاثیر مطالبی که در رسانه ها و فضای مجازی میخوانید و یا میبینید هستید؟ چند بار پیش آمده است که مطلبی را بخوانید و در مدت زمان کوتاهی دیدتان به مسئله ای ۱۸۰ درجه تغییر کند؟ حقیقت این است که خیلی بیش از آنچه که فکرش را میکنیم از محتوای مجازی تاثیر میگیریم. چه در پوشش و چه در خوراک و تفریح و ... و در کل تک...

نقش رسانه ها در کنترل جامعه

نقش رسانه ها در کنترل جامعه

نقش رسانه ها در کنترل جامعه توسط جنگ روانی و یا ایجاد جریان های فکری در فضای مجازی به وضوح قابل مشاهده است. در دنیای امروز در حقیقت رسانه ابزاریست از سوی افرادی برای کنترل دیگر افراد ... از همان زمانی که رسانه ها در زندگی انسان ها پدیدار شدند، کنترل گری آنها نیز آغاز شد. قدرت رسانه ها به حدی زیاد است که بارها در تاریخ شاهد شورش ها و انقلاب های ناشی از جهت دهی رسانه ها بوده ایم. این قدرت چه همان اپتدای پیدایش و چه در زمان امروز در اختیار افراد محدودی است. افرادی که کنترل رسانه ها را در اختیار دارند...

تفکر رسانه ای در موسیقی

تفکر رسانه ای در موسیقی

تفکر رسانه ای در موسیقی تمامی رسانه هایی که ما از آن ها استفاده میکنیم اعم از فیلم و انیمیشن و بازی های رایانه ای و فضای مجازی نیاز به تعامل چشم و گوش با هم دارد. ولی در فضای موسیقی و آهنگ این اتفاق نمیفتد. هر رسانه دیگری در ابتدا چشم شما را درگیر میکند. چه رورنامه باشد و چه بازی یا فیلم. و بعد شنوایی شما را درگیر خودش میکند. اما موسیقی اینطور نیست. موسیقی فی نفسه و به خودی خود درگیر کننده و جذاب است. این جذابیت می تواند یک فرصت و یک تهدید باشد. فرض کنید شما در حال انجام یک فعالیت...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها