پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
درک احساسات در فضای مجازی

درک احساسات در فضای مجازی

درک احساسات در فضای مجازی در فضای مجازی ، چه یک پست در یک وبسایت و وبلاگ باشد و چه یک پیام در چت خصوصی لحن های ما الزاما مورد تصور طرف مقابل قرار نمی گیرد. این به چه معناست؟ برای مثال من یک حس خوب دارم اما ممکن است کلماتی که استفاده میکنم یک حس خنثی را به خواننده من منتقل کند. یا حتی یک حس منفی. به همین دلیل بسیار مهم است که نکات مهم و مباحث مهم را چه جلسه ی مهم در گروه باشد چه یک صحبت دو نفره با یک همکار؛ این موارد به شکل حضوری مطرح شوند. تا کلمات بار...

توییتر مثل استادیوم می ماند

توییتر مثل استادیوم می ماند

توییتر مثل استادیوم می ماند ، خواسته یا ناخواسته باید هوادار یک نفر باشی و الا هیچی! اگر با توئیتر آشنایی دارید حتما میدانید که جو و فضای آن با سایر شبکه ها اجتماعی متفاوت است. تمامی شبکه های اجتماعی که میشناسیم یک وجه سرگرمی دارند اما این وجه در شبکه توییتر کمرنگ تر از سایر شبکه هاست. با مدت کمی حضور در این شبکه به راحتی متوجه میشویم که جمعیت آن به نسبت سایر شبکه ها مانند اینستاگرام بسیار کمتر است، و البته قشرهای خاصی نیز در آن حضور دارند.   توییتر مثل استادیوم می ماند   دو دستگی به معنای اختلاف در عقاید و تفکرات به راحتی قابل...

جایگزین های فضای مجازی

جایگزین های فضای مجازی

جایگزین های فضای مجازی را میتوان از خود فضای مجازی با در نظر گرفتن مواردی مانند مدیریت زمان و آموزنده بودن بازی ها انتخاب کرد. استفاده از بازی های کامپیوتری در زمانه ما خیلی مورد نیاز است و کسانی که از استفاده های مثبت این فضا بدگویی می کنند سخت در حال اشتباه هستند. بلکه باید بگوییم کاملا برعکس گفته این ها صادق است و خوب یا بد بودن استفاده از فضای مجازی به عهده هر فردی است که از آن استفاده می کند. خیلی وقتا والدین برای خود یا فرزندانشان دغدغه استفاده بی رویه از فضای مجازی را دارند. ولی به این فکر می کنند...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها