پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
رژیم مصرف رسانه ای را رعایت کنیم

رژیم مصرف رسانه ای را رعایت کنیم

رژیم مصرف رسانه ای را رعایت کنیم زیرا تغذیه رسانه ای نیز همانند خوراک هر شخص از اهمیت زیادی برخوردار است و نیازمند مطالعه و دانش است اما برای کودکانمان که هنوز به مرحله تشخیص راه درست و غلط نرسیدند و والدین باید این بار را بر دوش بکشند بهتر است با دقت بیشتری ابزار رسانه را در دسترس فرزندانشان قرار دهند. همان گونه که ما به فرزند نوزاد خود چلو کباب و جوجه کباب نمی دهیم چون می دانیم فرزند ما امکان هضم و بلعیدن این غذا را ندارد نباید به فرزندان خود نیز هر گونه رژیم مصرف رسانه ای را پیشنهاد دهیم و...

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی آغاز می شود. مدیریت نگاه در فضای مجازی با تقوای مجازی و خود مراقبتی بدست می آید و تبلیغ در فضای مجازی بدون خودکنترلی معنی ندارد. در بحث تبلیغ در فضای مجازی اگر ماها حواسمان به رفتارمان و اتفاقاتی که حول این قضیه می گردد نباشد کل تبلیغی که ما انجام می دهیم بی برکت می شود. به عبارت دیگر اگر با توجیه اینکه من می خواهم کار تبلیغی انجام دهم فلان عکس را ببینیم یا فلان برخورد را داشته باشیم یا فلان اتفاق را رقم بزنیم نه تنها با برکت نمی شود بلکه اتفاقا برکت هم از...

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی به عهده خود فرد است. نیاز های همسران و فرزندان و والدین متفاوت است و هر کدام باید مطابق با نیاز خود از رسانه ها استفاده کنند. هر کدام از ما یک سری سلیقه و علایقی داریم. یک سری محتواها را دوست داریم. یک نفر ممکن است به محتوای خلبانی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای فضانوردی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای علمی محض علاقه مند باشد. به فیزیک و شیمی علاقه داشتن جزء ویژگی های شخصی هر فردی است. اما در هنگام استفاده از ابزار رسانه این مهم است که من مدیریت...

خدایا ما را با تنهایی هایمان تنها مگذار

حفظ ایمان در فضای مجازی

حفظ ایمان در فضای مجازی و رعایت تقوای مجازی با مدیریت استفاده از فضای مجازی و مقابله با تغییر سبک زندگی امکان پذیر است. انسان های بسیاری در بدو ورود به فضای مجازی آرزوی رشد و پیشرفت داشتند اما زمانی متوجه رفتار خود شدند که دیگر در منجلاب آن غرق شده بودند و در حال دست و پا زدن برای نجات خود بودند. خدایا! ما را با تنهایی هایمان تنها نگذار! خدایا ما را با تنهایی هایمان تنها نگذار اگر کمی دقت کنیم متوجه می شویم ما آدم ها همیشه تنهاییم. حتی اگر در جمع و بین افراد زیادی باشیم باز هم در ذهن خودمان تنها هستیم. حالا...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها