پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تعامل با مخاطبین در فضای مجازی

تعامل با مخاطبین در فضای مجازی

تعامل با مخاطبین در فضای مجازی رکن اصلی موفقیت در رسانه است. شنیدن و موثر دانستن انتقادات و نظرات کاربران به رشد ما بسیار کمک می کند. مخاطبین ما در محیط های مختلف فضای مجازی سرمایه های حضور و وجود ما در این فضا هستند. یعنی اگر ما مخاطبینمان را نداشته باشیم گویی هیچ چیزی، هیچ سرمایه و فرصتی در این فضا نداریم. چرا که تمام ارزش کار تبلیغی ما به وجود مخاطبینی است که آن ها را ببینیم، که با آن ها تعامل کنیم. حضور در فضای مجازی نیاز به صحبت و تعامل با مخاطبین دارد. ما باید نسبت به مخاطبین خود در...

عدم اعتماد مردم به سلبریتی ها در فضای مجازی

عدم اعتماد مردم به سلبریتی ها در فضای مجازی

عدم اعتماد مردم به سلبریتی ها در فضای مجازی یاداشتی است که به بررسی عملکرد سلبریتی ها در فضای مجازی نسبت به زلزله کرمانشاه می پردازد و شناخت سلبریتی ها را برای ما مشخص می کند. آبان ماه سال ۱۳۹۶ بود که زلزله ای به قدرت ۷٫۳ ریشتر کرمانشاه را لرزاند و به دنبال آن لرزه به تن تمام ایران انداخت. حدود ۷۰۰۰۰ نفر بی خانمان شدند و خسارات مالی بسیاری در پی این حادثه وارد شد. در میان اخباری که از این اتفاق منتشر می‌شد شاهد دعوت برخی از سلبریتی ها جهت جمع آوری کمک برای مردم زلزله زده کرمانشاه بواسطه شبکه...

مدیریت تاثیر پذیری از فضای مجازی

مدیریت تاثیر پذیری از فضای مجازی

مدیریت تاثیر پذیری از فضای مجازی یک رکن اساسی در مدیریت مصرف رسانه ها است. تاثیر پذیری ما از رسانه ها باید آگاهانه باشد و این موضوع با افزایش آگاهی امکان پذیر است. نکته جالب در بحث رسانه این است که افزایش آگاهی آسیب را کم می کند. یعنی من وقتی بدانم فیلم ها چگونه اثر گذاری می کنند؟ ناخودآگاه آسیب قصه کاهش می یابد. و علت این اتفاق این است که ذهن من واکسینه شده است. من می دانم که این فیلم با این تکنیک قصد انتقال این پیام را دارد. و ذهن خود به خود در مقابل این پیام مقابله می کند...

انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ درست و مطابق با توانمندی های ما می تواند ما را در تبلیغ در فضای مجازی موفق و پیروز کند. استفاده از فضای مجازی برای تاثیرگذاری در فضای مجازی نیازمند برنامه ریزی دقیق است. محیط های مناسب تبلیغات در فضای مجازی بسیار مهم هستند. اینکه ما دقیقا متوجه باشیم روی چه قسمتی از این فضا سرمایه گذاری کنیم؟ چه اتفاقی را رقم بزنیم؟ دنبال چی می گردیم؟ یک وقتی هست شما می گویید من میخوام تفکرات عمومی جامعه را نسبت به یک اتفاق مدیریت کنم و همچنین اطلاعات آدم ها را افزایش بدهم. در اینجا باید بستر ویکی ها را برای تبلیغ...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها