پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تفاوت فضای حقیقی و مجازی

تفاوت فضای حقیقی و مجازی

تفاوت فضای حقیقی و مجازی مانند تفاوت زندگی کردن و نفس کشیدن است شاید ما در فضای مجازی هم حضور داشته باشیم ولی حضور به معنای احساس خوشبختی واقعی و لذت از زندگی نیست. تفاوت فضای مجازی و حقیقی مانند تفاوت گردو و مغز گردو است گردو ممکن است پوک باشد و یا ممکن است پر باشد ممکن است ظاهر زیبای آن فریبنده باشد و ممکن است که درونی زیباتر از آنچه که نشان می دهد داشته باشد. فضای مجازی نیز دقیقا همین ویژگی ها را دارد شاید ما از تصویر پروفایل یک نفر او را قضاوت کنیم در حالی که او با تصویر پروفایلش بسیار...

بازی های رایانه ای پرسودترین صنعت تجارت جهان

بازی های رایانه ای پرسودترین صنعت تجارت جهان

بازی های رایانه ای پرسودترین صنعت تجارت جهان هستند و درآمد بازی های رایانه ای برای شرکت های پشتیبانی کننده از این بازی ها باورنکردنی است. بیش از سی درصد سود بازی های رایانه ای سهم آمریکا حدود ۳۱ درصد آن سهم اروپا و ۳۹ درصد آن سهم کشور های آسیا، آمریکای لاتین بوده است. این صنعت تا سال ۱۰۱۲ یکی از پر سود ترین تجارت های جهانی به حساب می آمد و در داخل کشور ما ماهانه حدود بیست میلیارد تومان هزینه می شود. در کشور ایران بیش از بیست میلیون کاربر بازی های رایانه ای دارد. در ویدئوی زیر آماری اعجاب انگیز از...

راهکار های پیشگیری از آسیب های فضای مجازی

راهکار های پیشگیری از آسیب های فضای مجازی

راهکار های پیشگیری از آسیب های فضای مجازی برای زندگی امن در عصر دیجیتال برای تک تک انسان ها ضروری است. آسیب های اینترنت را باید شناخت. به منظور پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در فضای مجازی راهکارهایی مطرح شده اند که در صورت اجرای به موقع و مناسب می توانند ثمر بخش واقع شوند: - با توجه به اینکه بیشتر استفاده کنندگان از فضای مجازی نوجوانان و جوانان هستند، فرهنگ سازی برای کاهش پیامدهای آن ضروری است. لذا اطلاع رسانی، آموزش نحوه استفاده صحیح از این فناوری می تواند مؤثر واقع گردد. - استفاده از ظرفیت هایی همچون رسانه های دیداری و شنیداری، روزنامه ها،...

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی آغاز می شود. مدیریت نگاه در فضای مجازی با تقوای مجازی و خود مراقبتی بدست می آید و تبلیغ در فضای مجازی بدون خودکنترلی معنی ندارد. در بحث تبلیغ در فضای مجازی اگر ماها حواسمان به رفتارمان و اتفاقاتی که حول این قضیه می گردد نباشد کل تبلیغی که ما انجام می دهیم بی برکت می شود. به عبارت دیگر اگر با توجیه اینکه من می خواهم کار تبلیغی انجام دهم فلان عکس را ببینیم یا فلان برخورد را داشته باشیم یا فلان اتفاق را رقم بزنیم نه تنها با برکت نمی شود بلکه اتفاقا برکت هم از بین...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها