پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
کمی زود باور نباشیم

کمی، فقط کمی زود باور نباشیم!

کمی، فقط کمی زود باور نباشیم! تا از آسیب های فضای مجازی در امان بمانیم. زودباوری در فضای مجازی ریشه بسیاری از مشکلات بوجود آمده برای فعالان و کاربران فضای مجازی است. یکی از مواردی که در کلاس های سواد رسانه باید حتما مورد توجه قرار گیرد دوری از زود باوری است. زودباوری می تواند سبب انحراف افکار و رفتار انسان های بسیاری شود. کسانی که از این اتفاق رنج می برند فقط کافی است نسبت به هر موضوع یا خبری که در فضای مجازی می بینند و می خوانند مقداری شک داشته باشند. کمی، فقط کمی زود باور نباشیم! هرچیزی که در فضای مجازی می...

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی آغاز می شود. مدیریت نگاه در فضای مجازی با تقوای مجازی و خود مراقبتی بدست می آید و تبلیغ در فضای مجازی بدون خودکنترلی معنی ندارد. در بحث تبلیغ در فضای مجازی اگر ماها حواسمان به رفتارمان و اتفاقاتی که حول این قضیه می گردد نباشد کل تبلیغی که ما انجام می دهیم بی برکت می شود. به عبارت دیگر اگر با توجیه اینکه من می خواهم کار تبلیغی انجام دهم فلان عکس را ببینیم یا فلان برخورد را داشته باشیم یا فلان اتفاق را رقم بزنیم نه تنها با برکت نمی شود بلکه اتفاقا برکت هم از بین...

تربیت رسانه ای فرزند

تربیت رسانه ای فرزند

تربیت رسانه ای فرزند باور کنیم! مسئولیت رسانه ای بچه هامون، با ماست! تربیت رسانه ای فرزند مسئولیت والدین تنها در تامین نیازهایی همچون پوشاک و خوراک و محبت کردن محدود نمیشود. پدر و مادر مسئولیت مهم دیگری نیز دارند که در واقع تامین خوراک ذهن و رقم زدن آینده فرزندان شان است. نه شبکه های تلوزیونی و ماهواره ای و نه رسانه های اجتماعی همچون اینستاگرام و  ... و نه اینترنت هیچ یک نمیتوانند جایگزین خانواده شوند. کودکی که تازه با محیط اطراف خودش آشنا شده و در میان انبوهی از تکنولوژی های جذاب قرار گرفته است، کنجکاوانه قصد امتحان کردن همه چیز را دارد و مسلما هیچ شناختی...

بیت کوین چیست

بیت کوین چیست و پشتوانه آن چیست؟

بیت کوین یا ارزهای دیجیتال در واقع پول هایی هستند که پشتوانه طلا ندارند. هر کشوری باید بر اساس مقدار طلایی که در آن کشور هست باید تولید پول و ارز داشته باشد. متاسفانه این قاعده بسیاری از کشور ها من جمله ایران رعایت نشد.   اما قانون کلی به این صورت است که همیشه پول ارزش و پشتوانه ملی داشته باشد و در عین حال در بحث تورم و سیاست های اقتصادی تاثیرگذار باشد. اما ارزهای دیجیتال آن پشتوانه را ندارند. وقتی شما یک بیت کوین در اینترنت خریداری میکنید درواقع یک امتیاز خریده اید. مانند امتیازهایی که در سایت های مختلف میبینید. با این تفاوت که امتیاز...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها