پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
ریشه مجازی تنهایی ها

ریشه مجازی تنهایی ها

ریشه مجازی تنهایی ها ریشه خیلی از تنهایی های امروز ما آدم ها، همیشه همراهمونه ... وقتی که زندگی های امروزی را با زندگی های چندین سال قبل مقایسه میکنیم، یک نکته بسیار جلب توجه میکند. و آن تعداد آدم های تنها و منزوی است. کسانی که وقتی با آن ها صحبت میکنیم از تنهایی هایشان ناله میکنند و خودشان هم نمیدانند که، برای چه کسی را در زندگی ندارند که با او وقت بگذارنند و روابط اجتماعی محدودی دارند. غافل از اینکه همین وسیله کوچکی که به هیچ وجه هیچگاه از خودشان دور نمیکنند آنها را به این کنج تنهایی کشانده.   ریشه مجازی تنهایی ها   شبکه اجتماعی رفته...

تسلط بر فضای مجازی

تسلط بر فضای مجازی

تسلط بر فضای مجازی فضای مجازی چند سال پیش با الان بسیار متفاوت است، چند سال قبل زمانی که صرفا فضای وبلاگنویسی مرسوم بود، هرکس تریبونی داشت برای بیان حرف هایش و همین! بعدتر کامنت ها یا دیدگاه ها رواج پیدا کردند و فضا تاحدی مشارکتی شد. کاربران طعم تعامل را چشیدند و با ظهور شبکه هایی مثل فرندفید، فیسبوک و توییتر، فضا بسیار فرق کرد ... آن زمان ها اصل اتفاق، انتشار محتوا بود ولی با رواج شبکه های اجتماعی، اهمیت انتشار محتوا و تعامل در این شبکه ها همسطح شدند. کم کم یوتیوب و شبکه های پیام رسان هم رسیدند و اینجا بود که تعاملات خیلی...

یک ایده استارتاپی خوب

یک ایده استارتاپی خوب

یک ایده استارتاپی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ایده هایی بپردازید تا به سود (شما نه!) مخاطبین شما باشد ... کلمه استارتاپ را این روزها زیاد میشنویم. استارتاپ به معنای کسب و کار نوپا یا شرکت نوپا است. در ذهن ما استارتاپ ها همیشه با تکنولوژی و حوزه فن آوری اطلاعات سروکار دارند. این مسئله به این خاطر است که در چند سال گذشته بیشتر استارت آپ ها مرتبط با این زمینه بوده اند. و باعث شده اند این نکته در تعریف استارتاپ هم وارد شود. اما هیچ الزامی وجود ندارد که استارتاپ حتما در حیطه تکنولوژی باشد.   یک ایده استارتاپی خوب هدف از هر کسب و کاری رفع...

بهترین الگو برای پروژه های مجازی

بهترین الگو برای پروژه های مجازی

بهترین الگو برای پروژه های مجازی خیلی وقت ها موقع ساخت یک اپلیکیشن یا یک سایت یا یک طرح اقتصادی یا فرهنگی، همیشه یک سری از نمونه های خاص را جلوی خود میگذاریم و میگوییم باید مثل این باشیم. این یک اتفاق غلط است. ایجاد یک طرح چه در فضای فرهنگی و مذهبی و چه در فضای تجاری باید شامل بهترین های پیاده شده و بهترین های پیاده نشده باشد.     برای مثال اگر قصد راه اندازی سایتی را داریم سایت های مشابه با هدف یکسان را بررسی کنیم و با افرادی که در این زمینه فعالیت کرده اند مشورت کنیم. پروژه های خارجی مشابه را بررسی...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها