پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
بی توجهی نسبت به موارد زمانبر در فضای مجازی

بی توجهی نسبت به موارد زمانبر در فضای مجازی

بی توجهی نسبت به موارد زمانبر در فضای مجازی باعث تولید محتوای ضعیف می شود و نویسندگی در فضای مجازی را از روال عادی خود جدا می کند. در بحث نوشتن در فضای مجازی بسیار زیاد باید وسواس به خرج داد. به این معنا که شما برای یک مطلب علمی و دقیق ساعت ها زمان می گذارید، استخراجش می کنید، کارهای مختلفی برایش انجام می دهید و آن مطلب را منتشر می کنید. اون مطلبی که بسیار برای آن زمان گذاشتید اگر غلط املایی و ساختاری در آن وجود داشته باشد مخاطب آن مطلب را مطالعه نمی کند. به راحتی صفحه و مطلب شما را رها...

تولید به جای مصرف در فضای مجازی

تولید به جای مصرف در فضای مجازی

تولید به جای مصرف در فضای مجازی مجموعه ای از ۹ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید به راحتی به جای یک مصرف کننده صرف بودن در فضای مجازی به یک تولید کننده حرفه ای تبدیل شوید و حتی از این راه کسب درآمد کنید. در مباحث فرهنگی، فضای حقیقی و فضای مجازی متفاوت است. یعنی اگر شما قصد داشته باشید در فضای حقیقی کار فرهنگی انجام دهید حتما باید برای آن هزینه ای بپردازید اما در فضای مجازی اینطور نیست. وقتی که ذائقه خود و فرزندانمان را در اینکه به تولید چه محتوایی علاقه مندیم فهمیدیم حال می توانیم به شکل صحیح چه...

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی از عدم مدیریت مصرف رسانه ای برخی افراد ایجاد می شود. مصرف گرایی یکی از اتفاقات تلخی است که شبکه های اجتماعی ایجاد می کنند، فلان مارک، فلان مدل، فلان ساختار و همین آدمها را به سمتی می برد که متفاوت باشند. البته متفاوت بودن به هر قیمتی. لباس های آنچنانی استفاده کنند حتی لباس های پوشیده اما مارک فلان مدل فلان این اتفاقات اصلا اتفاقات شیرینی نیست زندگی ما را به سمت مصرف گرایی می برد آقایی که کارمنده در یک خانواده مقید هزینه های معمولی زندگیش را به سختی تامین می کند گرفتاری خانمش در مصرف گرایی را با تمام...

کلاس های مجازی

کلاس های مجازی یک دانش حقیقی در فضای مجازی

کلاس های مجازی امروزه یک مرجع بزرگ یادگیری مجازی محسوب میشوند. کلاس های آنلاین مجازی و دوره های آموزش اینترنتی بستری برای پیشرفت سطح دانش جامعه هستند. کلاس های مجازی، یک دانش حقیقی در فضای مجازی ... روزگاری بود که تنها مرجع پیشرفت جوانان و یادگیری و آشنایی دانش ها جدید دانشگاه بود. قدیمی ها به یاد دارند جوانانی که گاها سالها پشت کنکور میماندند تا بتوانند وارد دانشگاه شوند. شاید اگر آن موقع کسی میگفت در آینده هر کسی در دست خود یک دانشگاه عظیم خواهد داشت کسی حرف او را متوجه نمیشد. کلاس مجازی اما امروز همه ما به منبع بی انتهای دانش های به...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها