پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی از عدم مدیریت مصرف رسانه ای برخی افراد ایجاد می شود. مصرف گرایی یکی از اتفاقات تلخی است که شبکه های اجتماعی ایجاد می کنند، فلان مارک، فلان مدل، فلان ساختار و همین آدمها را به سمتی می برد که متفاوت باشند. البته متفاوت بودن به هر قیمتی. لباس های آنچنانی استفاده کنند حتی لباس های پوشیده اما مارک فلان مدل فلان این اتفاقات اصلا اتفاقات شیرینی نیست زندگی ما را به سمت مصرف گرایی می برد آقایی که کارمنده در یک خانواده مقید هزینه های معمولی زندگیش را به سختی تامین می کند گرفتاری خانمش در مصرف گرایی را با تمام...

تاثیرات و پیامدهای مثبت و منفی اینترنت

تاثیرات و پیامدهای مثبت و منفی اینترنت در خانواده ها

تاثیرات و پیامدهای مثبت و منفی اینترنت در خانواده ها در عصر دیجیتال را باید شناخت و از این ابزار در جهت خوشبختی قدم برداشت. الف: اینترنت و گفتگوهای خانوادگی بدون شک از اوایل قرن بیستم با توسعه رسانه های جمعی میزان ارتباطات میان فردی کاهش یافته است در سازمانها، در اجتماعات فامیلی و در خانواده ها ، افراد کمتر گفتگو می کنند و یا اینکه تمایل به گفتگو در بین انسانها کم شده است. اینترنت و فضای مجازی نقش گفتگو را کمرنگ تر کرده است و زنگ خطرات جدی را برای ارتباطات انسانی به صدا درآورده است. امروزه هرکدام از اعضای خانواده وقتی از محل...

خبر و خبر رسانی در دنیای امروز

خبر و خبر رسانی در دنیای امروز ما

خبر و خبر رسانی در دنیای امروز ما و در عصری که فضای مجازی منبع بسیاری از اخبار شده است ویژگی های خاص خود را دارد. منبع خبری بودن خیلی با حال است اینقدر مزه میدهد وقتی خبری دست اول را منتشر میکنی و مخاطبانت تو را با خبر و بزرگ می پندارند و لحظه به لحظه منتظر خبرهای تو هستند. جالب تر اینکه وقتی از تو خبر میخواهند تو هم باورت میشود که سی ان ان و بی بی سی هستی ... و وای از وقتی که انسان را جو بگیرد. فکر می کنیم که خبر مانند پستهای طنز است که می خوانیم و میخندیم...

رژیم مصرف رسانه ای را رعایت کنیم

رژیم مصرف رسانه ای را رعایت کنیم

رژیم مصرف رسانه ای را رعایت کنیم زیرا تغذیه رسانه ای نیز همانند خوراک هر شخص از اهمیت زیادی برخوردار است و نیازمند مطالعه و دانش است اما برای کودکانمان که هنوز به مرحله تشخیص راه درست و غلط نرسیدند و والدین باید این بار را بر دوش بکشند بهتر است با دقت بیشتری ابزار رسانه را در دسترس فرزندانشان قرار دهند. همان گونه که ما به فرزند نوزاد خود چلو کباب و جوجه کباب نمی دهیم چون می دانیم فرزند ما امکان هضم و بلعیدن این غذا را ندارد نباید به فرزندان خود نیز هر گونه رژیم مصرف رسانه ای را پیشنهاد دهیم و حتی...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها