پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
هنر نه گفتن در فضای مجازی

هنر نه گفتن در شبکه های اجتماعی

هنر نه گفتن در شبکه های اجتماعی نه گفتن به خیلی از درخواست ها و حرف های مجازی، هنره! هنر که فقط نقاشی و معماری و خوانندگی و ... نیست! خیلی از هنر ها و هنرمندها هستند که پولی از هنرشان به دست نمی آورند، مشهور هم نمیشوند اما به واسطه هنرشان یک زندگی و ذهن پر از آرامش دارند... هنرشان هم تنها در دو حرف خلاصه میشود! نه! نه گفتن به این آسانی ها هم نیست و گاهی میشود سخت ترین و طاقت فرسا ترین کار دنیا! نه گفتن هم مانند خیلی از هنر های دیگر تمرین میخواهد و تمرین. مخصوصا این نه گفتن حالا و...

گریه ها و خنده های مجازی

گریه ها و خنده های مجازی

گریه ها و خنده های مجازی خندیدن های مجازی، گریه های در رختخواب اما، واقعی ... در دنیای امروز و عصر تکنولوژی و فناوری رسانه ها، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ما را با یک چالش و دوگانگی مواجه کرده اند. دوگانگی بیان احساسات. آدم ها همیشه به نظرات دیگران نسبت به خودشان اهمیت میدهند. برایشان مهم است که دیگران در مورد آنها چه فکری میکنند و قضاوت ها در مورد خودشان چیست. شبکه های اجتماعی ما را دقیقا در معرض قضاوت دیگران قرار میدهد. و مطمئنا کسی نمیخواهد که نظرات بدی دریافت کند. در این بین برخی برای دریافت نظرات مثبت و به اطلاح خودمان...

کنترل رسانه ها یا کنترل ما

کنترل رسانه ها یا کنترل ما

کنترل رسانه ها یا کنترل ما یک سوال ساده ولی سرنوشت ساز! مسیر زندگی مارو چه کسی مشخص میکنه؟! روح، عقل و یا دل و نفس؟! تا به حال به این فکر کرده اید که تا چه حد تحت تاثیر مطالبی که در رسانه ها و فضای مجازی میخوانید و یا میبینید هستید؟ چند بار پیش آمده است که مطلبی را بخوانید و در مدت زمان کوتاهی دیدتان به مسئله ای ۱۸۰ درجه تغییر کند؟ حقیقت این است که خیلی بیش از آنچه که فکرش را میکنیم از محتوای مجازی تاثیر میگیریم. چه در پوشش و چه در خوراک و تفریح و ... و در کل...

مارک زاکربرگ و حریم شخصی

مارک زاکربرگ و حریم شخصی

مارک زاکربرگ و حریم شخصی و رفتار زاکربرگ به عنوان یک مدیر موفق در کمپانی های فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام در مدیریت استفاده از ابزار های رسانه ای به یک الگو تبدیل شده است. بسیاری از ما در فضای خانه و خانواده نسبت به حریم شخصی خود احترام می گذاریم و برای ما مهم است که کسی نسبت به فعالیت ها مکالمات، تصاویر و ... دسترسی نداشته باشد و اطلاعی پیدا نکند. همه انسان های دنیا دوست ندارند چهار دیواری امن آن ها لو برود. در عصر ما حفاظت کامل از حریم شخصی احتیاج به آموزش دارد. مارک زاکربرگ و حریم شخصی مارک زاکربرگ مدیر...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها