پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
گریه ها و خنده های مجازی

گریه ها و خنده های مجازی

گریه ها و خنده های مجازی خندیدن های مجازی، گریه های در رختخواب اما، واقعی ... در دنیای امروز و عصر تکنولوژی و فناوری رسانه ها، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ما را با یک چالش و دوگانگی مواجه کرده اند. دوگانگی بیان احساسات. آدم ها همیشه به نظرات دیگران نسبت به خودشان اهمیت میدهند. برایشان مهم است که دیگران در مورد آنها چه فکری میکنند و قضاوت ها در مورد خودشان چیست. شبکه های اجتماعی ما را دقیقا در معرض قضاوت دیگران قرار میدهد. و مطمئنا کسی نمیخواهد که نظرات بدی دریافت کند. در این بین برخی برای دریافت نظرات مثبت و به اطلاح خودمان لایک...

مناجات خودمانی

مناجات خودمانی با خالق

مناجات خودمانی با خدا و یاد خدا در فضای مجازی و رفاقت با خدا تاثیر بسیار زیاد روی زندگی واقعی و زندگی مجازی ما خواهد گذاشت. خیلی وقت ها ما خدا رو از خودمون دور میبینیم! چون خدای نخواسته احساس میکنیم که خدا از جنس ما نیست. در صورتی که خودش بارها و بارها تکرار کرده که روح تو از منه و من از رگ گردن به تو نزدیک ترم. خیلی از اوقات وقتی که موشکافانه و با دقت به فضای مجازی نگاه میکنیم میبینم یک از مشکلات اصلی ما حسب جوی که در فضای مجازی حاکمه, اعم از لطیفه ها ، پیام ها و...

آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟!

آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟!

آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟! شاید این سوال برای شما هم باشد که آیا واقعا سایت و وبلاگ آینده ای دارد؟! یا دوران سایت و وبلاگ تمام شده است. الان، با این حجم وجود و حضور شبکه های اجتماعی و افراد مختلفی که در آنها حضور دارند، آیا دیگر جایی برای شبکه های اجتماعی باقی می ماند؟! اما جواب اجمالی یک کلمه است: بله! آینده سایت و وبلاگ چگونه خواهد بود؟!   به دلایل این پاسخ در ادامه خواهیم پرداخت: جستجوگر ها: مهم ترین دلیل آسان است، شبکه های اجتماعی در فضای مجازی مثل اینستاگرام و شبکه های پیام رسان مثل ایتا و تلگرام اساسا جایگاهی در...

تاریخچه سواد رسانه جهان و ایران

تاریخچه سواد رسانه جهان و ایران

تاریخچه سواد رسانه جهان و ایران بررسی اختصاری تاریخچه سواد رسانه جهان و ایران : تاریخچه پیدایش سواد رسانه‌ای، به سال ۱۹۶۵ باز می‌گردد. مارشال مک ‌لوهان اولین بار این واژه را بکار برد و نوشت: "زمانی که دهکدۀ جهانی تحقیق یابد، لازم است انسان‌ها به سواد جدیدی بنام سواد رسانه‌ای دست یابند. فرهنگ دیگر در چارچوب مرزهای جغرافیایی تعریف نمی شود. فرهنگ را هم مردم دنیا می سازند." تئوری سواد رسانه‌ای شناختی، توسط جیمز پاتر مطرح شد است. دهه‌ های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ را باید دهه‌ های پیوند و ارتباط سواد رسانه ‌ای با تفکرات انتقادی دانست. در این سالها، دپارتمان‌ های دانشگاهی تحلیل فیلم در...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها