پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
روزانه چند وعده؟!

روزانه چند وعده؟!

روزانه چند وعده؟! مدیریت زمان و مدیریت مصرف رسانه ها توسط شما برنامه ریزی می شود یا این خود رسانه ها هستند که استفاده از رسانه ها و فضای مجازی شما را مدیریت می کنند. برای اینکه بیشتر به این موضوع پی ببریم لازم است با دانشی تحت عنوان سواد سانه ای آشنا شویم. آیا استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام و ... برای ما مانند مصرف قرص و کپسول شده اند که باید سر وقت و مداوم انجام شوند و اتلاف وقت در این شبکه ها به امری طبیعی تبدیل شده است؟ روزانه چند وعده؟! اتاق خواب، محل...

تغییر نوع روابط در فضای مجازی

تغییر نوع روابط در فضای مجازی

تغییر نوع روابط در فضای مجازی همسرانه ها فقط حرف های زیبا نیستند ... توجه اصلی ترین عشق و محبت به همسره ... چه بسیار رابطه هایی که تنها بر اثر ندانستن فرهنگ درست استفاده از فضای مجازی از بین رفتند و سست شدند. گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی و شبکه های پیام رسان نباید روابط ما را در قالب خود ببرد. حرف هایی که رو در رو زده میشود و احساساتی که تنها از حالات چهره مشخص میشوند را نمیتوان با پیام متنی و تصویری بیان کرد.   تغییر نوع روابط در فضای مجازی   ابزار به روز و تکنولوژی های جدید نباید مسئولیت زوج ها...

قضاوت در رسانه‌ها

قضاوت در رسانه ها

قضاوت در رسانه ها ، دودی که اول چشمان خودِ ما را خواهد سوزاند ... یکی از مشکلاتی که در پی همه گیر شدن شبکه های اجتماعی رخ داد مشکلی است به نام قضاوت زود هنگام. انسان ها تنها از داخل یک قاب ۵ یا ۶ اینچی ماجرا را آن همه نه به صورت کامل بلکه از منابع مختلف میشنویم و گاهی بدون حتی جزئیات میشنویم. و متاسفانه بر همین اساسِ بی اساس، به راحتی افراد را قضاوت میکنیم. قضاوت کردن در فضای مجازی راحت است.   قضاوت در رسانه ها   کسی نیست که انسان را مواخذه کند و در صورت جویا شدن افراد مختلف؛ تنها با زدن...

شروع استارتاپ

شروع استارتاپ

قبل از شروع هر استارتاپ چهار مرحله کار نیاز است: تحقیق، تحقیق، تحقیق شروع پر قدرت! راستش را بخواهید متاسفانه در جامعه ما و در ذهن بسیاری از افراد اینطور جا افتاده است، که به محض شنیدن نام استارتاپ چند جوان را تصور میکنند که از ابزار های مدرن استفاده میکنند، بگو بخند میکنند و کار های جذاب و سرگرمی های جالب در کنار کارشان دارند و سر ماه هم پول هنگفتی به جیب میزنند!   شروع استارتاپ اما واقعیت اصلا اینطور نیست. نه همه استارتاپ ها مربوط به حوزه تکنولوژی و ابزار های به روز هستند، و نه صاحبان استارتاپ همه جوان هستند و نه اینکه به...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها