پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
مفهوم فضای مجازی در اصطلاح

مفهوم فضای مجازی در اصطلاح

فضای مجازی، یکی از پدیده‌های بارز دوران مدرن، به سرعت به عنوان یک جزء اساسی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. این فضا که از ابزارهای ارتباطی مبتنی بر اینترنت و فناوری اطلاعات بهره می‌برد، از تأثیر عمیقی بر فرهنگ، اقتصاد، و اجتماع ما دارد. در این مقاله، به بررسی ماهیت فضای مجازی، اهمیت آن، و تأثیرات آن بر جوامع مدرن می‌پردازیم. تعریف و تاریخچه فضای مجازی فضای مجازی به طور کلی به هر محیط مبتنی بر اینترنت که به کاربران امکانات تعاملی و ارتباطی فراهم می‌کند، اطلاق می‌شود. این اصطلاح در دهه‌های اخیر برای اشاره به وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، انجمن‌های...

تولید به جای مصرف در فضای مجازی

تولید به جای مصرف در فضای مجازی

تولید به جای مصرف در فضای مجازی مجموعه ای از ۹ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید به راحتی به جای یک مصرف کننده صرف بودن در فضای مجازی به یک تولید کننده حرفه ای تبدیل شوید و حتی از این راه کسب درآمد کنید. در مباحث فرهنگی، فضای حقیقی و فضای مجازی متفاوت است. یعنی اگر شما قصد داشته باشید در فضای حقیقی کار فرهنگی انجام دهید حتما باید برای آن هزینه ای بپردازید اما در فضای مجازی اینطور نیست. وقتی که ذائقه خود و فرزندانمان را در اینکه به تولید چه محتوایی علاقه مندیم فهمیدیم حال می توانیم به شکل صحیح چه...

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی به عهده خود فرد است. نیاز های همسران و فرزندان و والدین متفاوت است و هر کدام باید مطابق با نیاز خود از رسانه ها استفاده کنند. هر کدام از ما یک سری سلیقه و علایقی داریم. یک سری محتواها را دوست داریم. یک نفر ممکن است به محتوای خلبانی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای فضانوردی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای علمی محض علاقه مند باشد. به فیزیک و شیمی علاقه داشتن جزء ویژگی های شخصی هر فردی است. اما در هنگام استفاده از ابزار رسانه این مهم است که من مدیریت نیاز...

اهمیت بازی های آنلاین

اهمیت بازی های آنلاین

اهمیت بازی های آنلاین برای فرزندان و استفاده از رسانه آنلاین بیشتر است از بازی هایی که از مغازه خریداری می شوند و به صورت آفلاین بازی می شوند. با لحاظ بروز و ظهور ابزارهای مختلف و اتصال کنسول های بازی به اینترنت الان خیلی از بازی ها به شکل آنلاین انجام می شود. به این معنا که شما در گروهی هستید که افراد حاضر در این گروه می توانند از هر جایی از این کره خاکی باشند. امکانی که در بازی های آنلاین برای گیمرها فراهم شده است این است که از هرجای از جهان می تواند در گروهی که هر فرد از آن...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها